Hehe, no właśnie o tym piszęlukch pisze:Dodam, że nie rozumiem Twojego uporu, przecież jeśli zadzwonisz do Chicago lub napiszesz email to włączą Tobie taką możliwość, podobnie jak wielu innych brokerów.
AMP Futures PL = NT7 + CQG (tylko)
W tym połączeniu istnieje wsparcie, pełne wsparcie w języku polskim. Nie muszę chyba tutaj wszystkich uświadamiać jak często wygląda tzw. wsparcie dla wielu platform. To, że na stronie www istnieje odpowiednia ikonka to jeszcze nie znaczy, że podczas rozmowy telefonicznej nie zostanie się odesłanym do wysłania maila na ogólny support@ a po odpowiedzi na owego maila okaże się, że "Proszę napisać na support@multicharts.com" czy coś podobnego.


Ale ok. widzę, że strasznie Ci to nie na rękę. Także już więcej nie będę poruszał tej kwestii

Pozdrawiam
Karol Marchewka