Dukascopy - ECN
Kwotowania już chodzą, przerwa trwała ok. 10min. Nie znam przyczyny. Jeśli ktoś na tym ucierpiał to może sytuację reklamować do swojego Account Managera.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- mariusz911
- Stały bywalec
- Posty: 73
- Rejestracja: 18 maja 2011, 17:16
raposo , czy mógłbys się dowiedziec - co sie wczoraj stało z serwerami Duka ?
Niestety nie było mnie na tradingu i choć dzień wcześniej na automacie postawione miałem longi , nie jestem stroną sporu , wszystko weszło i zostało zdjęte. Nie chce mi się wierzyć wprost ,że Duka zaczyna kiwać na kwotowaniach . Jeśli jednak to się potwierdzi ,już czas chyba powoli zacząć się rozglądać za new broker . Nie jest możliwe aby broker nie był przygotowany na szybką rozgrywkę z drugą stroną w przypadku błyskawicznej zmiany kierunku ceny . Nie Duka , choć wszystko się zmienia ... .
Niestety nie było mnie na tradingu i choć dzień wcześniej na automacie postawione miałem longi , nie jestem stroną sporu , wszystko weszło i zostało zdjęte. Nie chce mi się wierzyć wprost ,że Duka zaczyna kiwać na kwotowaniach . Jeśli jednak to się potwierdzi ,już czas chyba powoli zacząć się rozglądać za new broker . Nie jest możliwe aby broker nie był przygotowany na szybką rozgrywkę z drugą stroną w przypadku błyskawicznej zmiany kierunku ceny . Nie Duka , choć wszystko się zmienia ... .
Bez paniki. Awarie wszędzie się zdarzają i to nie musi oznaczać, że broker zaczyna coś kombinować. Wręcz przeciwnie. Nie jest to nikomu na rękę ale reklamacje w takich sytuacjach zawsze rozpatrywane są na korzyść klienta, a sam proces nie trwa nigdy długo.
Nie wiem co dokładnie było przyczyną, a i tak szczegóły niewiele by nam powiedziały. Obstawiam, że wiązało się to z uaktualnieniami platformy, które były dokonywane w ostatnim czasie.
Nie wiem co dokładnie było przyczyną, a i tak szczegóły niewiele by nam powiedziały. Obstawiam, że wiązało się to z uaktualnieniami platformy, które były dokonywane w ostatnim czasie.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Wszystko fajnie, tylko ja straciłem na tym zamieszaniu 70 EURO, a w mailu od Dukascopy informują mnie, że w ich logach widnieje tylko jedna informacja, że próbowałem zamknąć pozycję tylko raz i zwrócą mi, ale połowę kwoty. Nie powiem, ale to mnie po prostu wkur...... . Próbowałem zamknąć transakcję chyba ze trzydzieści razy, ale w logach mają tylko jeden przypadek odnotowany i to 50 pipsów powyżej. Odpisałem im, ale na razie milczą. Nie wiem, czy jest sens jeszcze czekać na zmianę wyroku, bo tak ich odpowiedź na dzisiaj odczytuję.
Cytuję:
Greeting
We have checked your Position ID 1xxxxxxxxx
This position open at 27.07.12 10:21:22 short 10000 EUR/USD at price 1.216880
we see that you have tried at 10:35:12 today to close this order at price 1.221190, but the platform shows " system is currently unavailable , please try later or contract Support Desk". This position could not be closed.
at 11:02:20 this position was closed with price 1.22566.
That means (1.22566-1.221190)*10000=44.7 USD, this is the amount we will refund you.
We are apologize for the inconvenient of today's system down, we will optimize the system in the future.
When you agree with 44.7 USD refund, please write us a email to confirm it.
Best regards
Support Team
Jakieś sugestie?
Cytuję:
Greeting
We have checked your Position ID 1xxxxxxxxx
This position open at 27.07.12 10:21:22 short 10000 EUR/USD at price 1.216880
we see that you have tried at 10:35:12 today to close this order at price 1.221190, but the platform shows " system is currently unavailable , please try later or contract Support Desk". This position could not be closed.
at 11:02:20 this position was closed with price 1.22566.
That means (1.22566-1.221190)*10000=44.7 USD, this is the amount we will refund you.
We are apologize for the inconvenient of today's system down, we will optimize the system in the future.
When you agree with 44.7 USD refund, please write us a email to confirm it.
Best regards
Support Team
Jakieś sugestie?
Jeśli czegoś nie możesz albo Ci się nie chce - obejrzyj to koniecznie.....
Przeczytaj opis zanim zaczniesz:
http://www.youtube.com/watch?v=l6-bGtW83vA
Przeczytaj opis zanim zaczniesz:
http://www.youtube.com/watch?v=l6-bGtW83vA
Pozostaje pytanie czemu w logu mają odnotowaną tylko jedną próbę... Sprawdź u siebie w logach czy może jest inaczej i ew. posłuż się właśnie tym.Sildra pisze:Próbowałem zamknąć transakcję chyba ze trzydzieści razy
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Pytanie gdzie znajdują się te informacje?
W katalogu .cache? Tam są pliki o rozszerzeniu *.bi5, więc logów to nie przypomina.
W katalogu .cache? Tam są pliki o rozszerzeniu *.bi5, więc logów to nie przypomina.
Jeśli czegoś nie możesz albo Ci się nie chce - obejrzyj to koniecznie.....
Przeczytaj opis zanim zaczniesz:
http://www.youtube.com/watch?v=l6-bGtW83vA
Przeczytaj opis zanim zaczniesz:
http://www.youtube.com/watch?v=l6-bGtW83vA
W raportach działania / działania tradera nic nie ma? Jeśli nie to niestety nie wiem jak pomóc...Sildra pisze:Pytanie gdzie znajdują się te informacje?
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Heh, z ciekawości sam zajrzałem... u mnie rejestr działań tradera jest czystą kartką ;-) mimo że coś tam dziś klepałem.
Świece japońskie: http://forex-nawigator.biz/forum/swiece ... ml#p527248
Filmy: youtube.com/user/WirusFX
Forum: http://forex-nawigator.biz/forum/linki- ... ml#p520592
Filmy: youtube.com/user/WirusFX
Forum: http://forex-nawigator.biz/forum/linki- ... ml#p520592