Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

Awatar użytkownika
Stforex
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Stforex »

Esco pisze:
Stforex pisze: Ale jutro zobaczę nawrotkę i znów będę grał wbrew całemu światu... Rolling Eyes
Rano przed rozpoczęciem tradingu sobie odpowiedz jaki kim chcesz dziś być?
Dawcą czy biorca płynności.
Niestety, nie pomogło... Nie mogę się pogodzić z tym, że cena idzie w przeciwnym kierunku. Walczę z nią. Jak trafi SL, to stawiam nową pozycję wyżej... i znów SL. Albo w ogóle, żeby zaoszczędzić sobie kłopotu walę SL 100. Nie pomaga. Ale jak idzie cały czas do góry, to nie mam gdzie wejść w longa. Żadnych korekt. A zaraz wyżej poziom z H4 i już wietrzę odbicie... i znów SL...

Nie cierpię takich dni :(

Awatar użytkownika
Freddie
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Freddie »

Może TF D1? Na początku nie potrafiłem wytrzymać paru dni przyglądając się wykresowi z boku/czekając aż pozycja zacznie przynosić jakiś zysk.. Ślęczałem nad wykresami, robiłem pierdylion pozycji w międzyczasie, bo przecież trzeba trejdować a depo sukcesywnie malało :lol: