EA oparte na Bears power
EA oparte na Bears power
Witam serdecznie wszystkich forowiczów.
Jestem początkującym programistą w MQL4 więc jako żółtodziób borykam się z problemami. Jeżeli był by ktoś tak uprzejmy i napisał by mi jak mam rozwiązać problem z EA które otwierało by pozycje kupna z użyciem wskaźnika Bears Power gdy linia sygnału przekroczy poziom -0.020. oraz wyświetlającym się stanem konta w rogu wykresu z uwzględnieniem dziennej procentowej straty bądź zysku w ciągu dnia. Z pewnością taki przykład EA przyda się wielu forowiczą do nauki pisania automatów. Z góry dziękuje za wskazówki oraz pomoc.
Jestem początkującym programistą w MQL4 więc jako żółtodziób borykam się z problemami. Jeżeli był by ktoś tak uprzejmy i napisał by mi jak mam rozwiązać problem z EA które otwierało by pozycje kupna z użyciem wskaźnika Bears Power gdy linia sygnału przekroczy poziom -0.020. oraz wyświetlającym się stanem konta w rogu wykresu z uwzględnieniem dziennej procentowej straty bądź zysku w ciągu dnia. Z pewnością taki przykład EA przyda się wielu forowiczą do nauki pisania automatów. Z góry dziękuje za wskazówki oraz pomoc.
Jak jesteś początkujący, to zacznij od tego. http://sufx.core.t3-ism.net/ExpertAdvisorBuilder/Kris82 pisze:Witam serdecznie wszystkich forowiczów.
Wyświetlania tym nie ogarniesz, ale głowną część koncepcji z pewnością zrealizujesz.
Niestety tak każdy "nowy" mówi, i tych przykładów jest już sporo, odpowiedz na pewno już jest na forum ale nikt na takie przykłady jak widać nie patrzy..Kris82 pisze: Z pewnością taki przykład EA przyda się wielu forowiczą do nauki pisania automatów.
No właśnie co? Bo to podstawowe pytanie.LowcaG pisze:a co już masz?
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..