Jaka suma na początek

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
Kotu
Bywalec
Bywalec

Jaka suma na początek

Nieprzeczytany post autor: Kotu »

Witam,
Jestem nowy w temacie. Tak jak w temacie: jakiego kapitału (realnego) potrzebujemy, aby zacząć grać na forexie. Rozumiem oczywiście, że na początku demo przez długi okres czasu, jednak mam pytanie: czy prawdziwymi pieniędzmi można zacząć grać przeznaczając na to np. 200pln? Wiem, że wiele platform ma jakieś ograniczenia co do pierwszej wpłaty, jednak ciężko jest mi znaleźć tą informację w niektórych przypadkach, w pozostałych widzę że są to większe sumy rzędu np 400$. Liczę na pomoc i pozdrawiam

Awatar użytkownika
xpep
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: xpep »

tak 200zl wystarczy wszedzie gdzie maja microloty 0.01 lota :wink:

Kotu
Bywalec
Bywalec

np które to platformy? możesz mi coś polecić na początek? (wiem ze to pytanie padało setki razy, ale raczej bez konkretnej odpowiedzi, tu mamy przynajmniej info o kapitale początkowym więc byłoby ok, gdybym otrzymał kilka propozycji) :) z góry dzięki :)

Awatar użytkownika
personov
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: personov »

Admiral Markets. Na przykład.
Mjąc 200 PLN możesz otworzyć max. 0.04 lota. Ale grając 0.01 lota będzie ok. Ngdy nie graj całą kasą.
Solą życia jest kasa.

Kotu
Bywalec
Bywalec

Ok, dzięki za szybką odpowiedź :) Okejki poleciały

Awatar użytkownika
personov
Pasjonat
Pasjonat

personov pisze:Admiral Markets. Na przykład.
Mjąc 200 PLN możesz otworzyć max. 0.04 lota. Ale grając 0.01 lota będzie ok. Ngdy nie graj całą kasą.
Zapomniałem napisać, że pisałem o parze EURUSD z tymi lotami.
Solą życia jest kasa.

expedient warzywniaka

Nieprzeczytany post autor: expedient warzywniaka »