Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

marekdt
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: marekdt »

Nigdy nie ma tak, że się zawsze zarabia.
Mam zbyt często nawet okresy dobrych dni i złych dni. Nie wiem czym jest to spowodowane, a może wiem?
Brak koncentracji, myślenie o problemach w domu czy planach na weekend - zajmowanie się przysłowiową "Dupą Maryny" a nie tradingiem.
Tak samo jak facebook w pracy - rozprasza nas i odciąga obniżając wydajność.
Lepiej jest wtedy odejść od monitorów podlać sobie firmową roślinkę, Wyjść przed firmę do parku, odpocząć 15minut na fotelu czy na trawie, wypić kawę, pogadać z sekretarką... pomedytować... a na koniec poprzeglądać sobie wykresy na dużych interwałach...

Czasem bywa tak, że dziennie po prostu wszystko wychodzi - i rachunek idzie podbić o kilkadziesiąt procent. - czasem - po kilu stratach 1-2-3% ma się dość. Poziom Frustracji sięga zenitu... i trzeba to napięcie jakoś bezpiecznie dla nas o otoczenia rozładować...
Quo Vadis? Już wiesz ?
"Rynek nagradza cierpliwych"
↱↴↱↴ więc siedź na dupie i czekaj↱↴↱↴↴↴

Awatar użytkownika
seba
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: seba »

BOCZEK pisze:o moje pierwsze konto i w założeniu jest na stracenie
nie mow / nie mysl tak bo wtedy napewno bedzie stracone ;)