Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

Awatar użytkownika
Stforex
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Stforex »

A co nie jest uznaniowe?
Kilka przykładów: dzienne ekstrema, czas trwania poszczególnych sesji, breakouty, statystyka - i wszystko, co jesteś w stanie "pokazać" na wykresie. Cała reszta, to Twoje uznanie:
,jednak na m15 powstał pinbar,inaczej mówiąc breakout i uznałem
Ponadto poszczególne świece na M15 są mało wiarygodne. Można wpaść w pułapkę przypisywania im zbyt dużego znaczenia.

Nie twierdzę, że należy wyzbyć się uznaniowości. Wystarczy uczynić ją dopełnieniem obiektywnych danych. Nie odwrotnie.

Songo89K
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Songo89K »

Dlatego na ekstrema patrzę,ale dla mnie to również uznanie,bo nie wiem czy przebije czy odbije,do tego wybierasz potwierdzenie,z czego dla każdego potwierdzenie może wyglądać inaczej.

Czas sesji-jakoś to do mnie nie przemawia,w jaki sposób to wykorzystać.
Breakouty?hmm też nie rozumiem.

Kiedyś również o m15 tak mówiłem,m5 były dla mnie o niebo lepsze,jednak teraz...dużo lepiej mi się na nie patrzy.
Ważny dla mnie jest ruch ceny,jaki się kryje pod tym pinbarem,a nie tyle sam pinbar.

W jaki sposób określasz,że coś jest obiektywne,a a coś uznaniowe?

Awatar użytkownika
brother
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: brother »