Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

Awatar użytkownika
reptile
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: reptile »

Wow..

A ostatnio wspominałem temat i nawet poszukiwałem konkretne przypadki,ale zabrakło czasu na refleksje nad tak owymi.

BOCZEK pisze:ja mam inną chorobę
Lecisz nam formularz zapoznawczy :D
BOCZEK pisze:lubię ryzyko....
Znaczy się nie boisz tracić? Musisz mieć sporo "luźnego" na przewalenie lub wszystko Ci zwisa i albo się uda albo nie.

BOCZEK pisze:stan konta od początku roku 100% - 120 - 100 - 90 - 120 - 110 - 140 -120 - 160 - 60 teraz 80
Czyli nijaki system? A strategia sama mówi za siebie? Raz większy raz mniejszy lot? Czyli mieszanie ryzykiem?
BOCZEK pisze:ale nic nie dopłaciłem, nic też nie wypłaciłem, a do końca roku pół roku Cool
a ile to trwa?

BOCZEK pisze:czasami siedząc przed ceną, czuję się jak kibic na meczu
Jak masz tak często.. to po czasie spadnie Ci refleks przez "wewnętrzne" znudzenie,aż w końcu się wypalisz.

Widze,że niektórzy userzy są już tylko goścmi.. :roll:
Przyzna się ktoś, kto mówił że koniec rok temu i powrócił ? :) Miał dłuższą przerwe niż pół roku?
R.E.P.T.I.L.E. - Robotic Electronic Person Trained for Infiltration and Logical Exploration (off-line,only e-mail)

Awatar użytkownika
BOCZEK
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: BOCZEK »