Praca licencjacka - walutowe platformy transakcyjne

Sprawy techniczne dotyczące poszczególnych platform handlowych.
Awatar użytkownika
Esco
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Esco »

Pro Trader
Matatrader 4
Saxotrader
Dealbook360

To są platformy.

Awatar użytkownika
ziomekz
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: ziomekz »

Esco pisze:Pro Trader
Matatrader 4
Saxotrader
Dealbook360

To są platformy.
JForex od Dukasa
cTrader

to też platformy,
z ciekawości ile ich jest, znacie jakieś jeszcze ?
chociaż ograniczmy się do tych dostępnych dla klienta detalicznego (szaraka) :wink:
wybór jest raczej spory, ale trzeba odróżnić platformę od brokera, chociaż w niektórych przypadkach broker dostarcza swoje rozwiązania.

Awatar użytkownika
MaRCHeW
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: MaRCHeW »

Witam.
Slick pisze:Powoli zastanawiam się nad tematem pracy licencjackiej, obecnie studiuję ekonomię na 2 roku. Już trochę tych tematów przerobiłem i ostatecznie zdecydowałem się na "Walutowe platformy transakcyjne na przykładzie Polski".
ziomekz pisze:JForex od Dukasa
cTrader

to też platformy
Czytać ze zrozumieniem ;)

Pozdrawiam
Karol Marchewka

Awatar użytkownika
ziomekz
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: ziomekz »

MaRCHeW masz racje, chociaż te co wymienił Esco też chyba nie są takie 'polskie'.

Slick co do pracy licencjackiej, to możesz zrobić przegląd w szerszym zakresie, nie ograniczając się tylko do platform desktopowych (na komputer PC) ale też na właśnie wszelkiego rodzaju platformy mobilne czy webowe...
Producenci oferują i takie i takie rozwiązania ale jednak nie wszyscy. Dodatkowo każdy reklamuje się tą mobilnością, a jednak występują znaczne różnice w działaniu czy pod względem funkcjonalności w platformach mobilnych.

Awatar użytkownika
Slick
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: Slick »