Praca licencjacka - walutowe platformy transakcyjne
JForex od DukasaEsco pisze:Pro Trader
Matatrader 4
Saxotrader
Dealbook360
To są platformy.
cTrader
to też platformy,
z ciekawości ile ich jest, znacie jakieś jeszcze ?
chociaż ograniczmy się do tych dostępnych dla klienta detalicznego (szaraka)

wybór jest raczej spory, ale trzeba odróżnić platformę od brokera, chociaż w niektórych przypadkach broker dostarcza swoje rozwiązania.
Witam.
Pozdrawiam
Karol Marchewka
Slick pisze:Powoli zastanawiam się nad tematem pracy licencjackiej, obecnie studiuję ekonomię na 2 roku. Już trochę tych tematów przerobiłem i ostatecznie zdecydowałem się na "Walutowe platformy transakcyjne na przykładzie Polski".
Czytać ze zrozumieniemziomekz pisze:JForex od Dukasa
cTrader
to też platformy

Pozdrawiam
Karol Marchewka
MaRCHeW masz racje, chociaż te co wymienił Esco też chyba nie są takie 'polskie'.
Slick co do pracy licencjackiej, to możesz zrobić przegląd w szerszym zakresie, nie ograniczając się tylko do platform desktopowych (na komputer PC) ale też na właśnie wszelkiego rodzaju platformy mobilne czy webowe...
Producenci oferują i takie i takie rozwiązania ale jednak nie wszyscy. Dodatkowo każdy reklamuje się tą mobilnością, a jednak występują znaczne różnice w działaniu czy pod względem funkcjonalności w platformach mobilnych.
Slick co do pracy licencjackiej, to możesz zrobić przegląd w szerszym zakresie, nie ograniczając się tylko do platform desktopowych (na komputer PC) ale też na właśnie wszelkiego rodzaju platformy mobilne czy webowe...
Producenci oferują i takie i takie rozwiązania ale jednak nie wszyscy. Dodatkowo każdy reklamuje się tą mobilnością, a jednak występują znaczne różnice w działaniu czy pod względem funkcjonalności w platformach mobilnych.
Dokładnie taki mam zamiar - poruszę też aspekt platform mobilnych