EUR/USD wątek V
To mój pierwszy post na tym forum, więc witam wszystkich.
Odnośnie E/U, to patrząc na W1 tejże + W1 GBP/USD + W1 DAX to dla mnie zapowiada się ostra jazda w dół.
Jestem początkującym graczem (miesiąc nauki, prób i błędów) i przyznam szczerze, że wielki plus dla tych, którzy odnajdują się w gąszczu lini, fal i innej "pstrokacizny". Ja bazuje na formacjach + sygnałach jedno / kilkuświecowych z przedziału M1 - W1, dotychczasowe przegrane są wynikiem niezastosowania się do reguł nimi rządzących, no i oczywiście psychiką żółtodzioba.
Gratuluje forum - dla mnie codzienny żelazny punkt programu.
Odnośnie E/U, to patrząc na W1 tejże + W1 GBP/USD + W1 DAX to dla mnie zapowiada się ostra jazda w dół.
Jestem początkującym graczem (miesiąc nauki, prób i błędów) i przyznam szczerze, że wielki plus dla tych, którzy odnajdują się w gąszczu lini, fal i innej "pstrokacizny". Ja bazuje na formacjach + sygnałach jedno / kilkuświecowych z przedziału M1 - W1, dotychczasowe przegrane są wynikiem niezastosowania się do reguł nimi rządzących, no i oczywiście psychiką żółtodzioba.
Gratuluje forum - dla mnie codzienny żelazny punkt programu.
Jak widac duzy zjazd Eur/usd moze tez jak pokazuje historia "wymusic" hosse na rynku akcji... Ciekawe jak bedzie tym razem choc patrzac na eur/usd widac ze nawet nie dorasta do pięt indeksowi sp500 pod wzgledem zwyżek od początku roku. To moze typujmy Eur/usd 1,2000 a sp500 1800 pkt

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Podobnie jak w przypadku AUD/USD, tak i ten indeks narysował spadający trójkąt. Czy to oznaka, że wyjdziemy z niego górą? Hmm, warto chyba zagrać pod taki scenariusz.
Nawet jeśli ten wariant się ziści to zasięg wyjścia nie powinien przekroczyć pułapu 1,3350-1,34. Tak myślę.
Nawet jeśli ten wariant się ziści to zasięg wyjścia nie powinien przekroczyć pułapu 1,3350-1,34. Tak myślę.
czy to już.png...oby nie
TORUS - co nie co pod linkiem