Jako, że zbliżają się święta więc postanowiłem podzielić się z Wami strategią jaką znalazłem na stronie http://steadywinner.com/
Strategia ta jest dostępna zupełnie za darmo i co najważniejsze przynosi regularne zyski.
Idea oparta jest na czekaniu na korektę w trendzie. Trend określany jest przez grupę średnich wykładniczych, natomiast korektę określa wskaźnik %R.
Załączam kod w mq4, w którym zrobiłem opisy i nazwałem zmienne tek by łatwo można było połapać się o co chodzi.
Stosować do EURUSD, TF-oboojętny
Krzysiek
Steady Winner - prezent świąteczny :)
Steady Winner - prezent świąteczny :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 21 gru 2011, 18:50 przez krys3000, łącznie zmieniany 1 raz.
- halftrader
- Uczestnik
Witam
Jestem trochę początkujący.
Też pobrałem sobie ze strony: http://steadywinner.com/ bezpłatną wersję strategii, ale na wykresie ciągle pojawia się napis: "place on eur/usd on H1" i w tym przypadku otwiera max 1 pozycję - lub mniej, dziennie. Czy jeśli został napisany dla TF=1H to można stosować do mniejszych TF (np 15M)
Tutaj wyczytałem że TF dowolny, to by znaczyło że można zwiększyć ilość otwieranych pozycji jeśli będziemy działać na mniejszych ramach czasowych?
Czy dobrze to rozumiem?
Jestem trochę początkujący.
Też pobrałem sobie ze strony: http://steadywinner.com/ bezpłatną wersję strategii, ale na wykresie ciągle pojawia się napis: "place on eur/usd on H1" i w tym przypadku otwiera max 1 pozycję - lub mniej, dziennie. Czy jeśli został napisany dla TF=1H to można stosować do mniejszych TF (np 15M)
Tutaj wyczytałem że TF dowolny, to by znaczyło że można zwiększyć ilość otwieranych pozycji jeśli będziemy działać na mniejszych ramach czasowych?
Czy dobrze to rozumiem?
Życie jest czekaniem na trend