Witam,
jestem zielony w temacie forexu i tych wszystkich platform, jak na razie wolałem inwestować w realne metale (nie w papiery, a w sztabki). Chce jednak zacząć inwestować w złoto/srebro/platyne również inne metale. Teraz mam pytanie do Was, jako do tych doświadczonych.
Podpowiedzcie mi jaka jest Waszym zdaniem najlepsza platforma do gry na surowcach. Chodzi mi o możliwość kupowania ich tak jak najzwyklejszych akcji na GPW. Nie interesują mnie żadne kontrakty terminowe itp itd.
Przymierzam się również do inwestycji w spółki notowane na giełdach w USA, która z dostępnych platform/firm będzie najlepsza?
Z góry dziekuje za każde info.
Pzdrawiam
Platforma do inwestowania w metale szlachetne
No to będzie problem, bo brokerzy Forexowi dają możliwość handlu tylko na CFD lub kontraktach futures na metale. Nie ma czegoś takiego jak akcje na metale...asd_krzys pisze:Chodzi mi o możliwość kupowania ich tak jak najzwyklejszych akcji na GPW. Nie interesują mnie żadne kontrakty terminowe itp itd.

Możesz nabywać albo kontrakty albo sztabki lub jednostki uczestnictwa funduszy, które to robią...
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Nie siedzę w tych wszystkich cudo-tworach typu certyfikaty ale tego na FX nie uraczysz.
Forum forexowe, pytanie o platformy transakcyjne - sytuacja tu wygląa tak jak napisałem wcześniej
.
Forum forexowe, pytanie o platformy transakcyjne - sytuacja tu wygląa tak jak napisałem wcześniej

ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
Zapraszamy do kontaktu