studenckie zmagania z forexem (analiza fundam. + techn.)

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
Awatar użytkownika
mysje_hood
Gaduła
Gaduła

studenckie zmagania z forexem (analiza fundam. + techn.)

Nieprzeczytany post autor: mysje_hood »

Witam

postanowiłem założyć niniejszy journal w celu samodoskonalenia :) Z racji iż studiuję (kończe) ekonomie moj journal będzie łączył w sobie zarówno analizę fundamentalną jak i techniczną, która będzie się głownie opierała na S/R, fibo.

Wszystko rozgrywa się na koncie Real jednak z małym, studenckim wkładem :)

postaram się również zamieszczać nie tylko trejdy jakie zrobiłem ale i ciekawe artykuły i różne ekonomiczne dygresje (journal będzie czymś na zasadzie bloga).

pozdro!

Nowisz
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: Nowisz »

Dobry pomysł z połączeniem dziennika z ekonomiczną dygresją, sam chętnie przyłącze się do ewentualnej dyskusji.

Powodzenia życzę :wink:

Awatar użytkownika
mysje_hood
Gaduła
Gaduła

Dzisiejszy trade:

Chyba troche za szybko wyszedlem, ale chciwym być nie trzeba :D trade podyktowany wystąpieniem poziomu wsparcia + dobre dane płynące z amerykańskiego rynku nt zatrudnienia (umacniający się dolar no i oczywiście amerykanskie indeksy)

+35 p.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mysje_hood
Gaduła
Gaduła

Dzisiejszy dzień pod znakiem publikacji danych o bezrobociu.
Na początku publikacja danych o bezrobociu w kanadzie. niestety forexfactory cos nawalil i daje pojawily sie 5 minut po publikacji wiec nie zdazylem wejsc w "pierwszy rzut". Odeczekanie na lekką korektę i wejście w longa (jak na zdjęciu). wyjscie podyktowane zblizającymi się danymi z USA

+ 15 pipsów

Zagranie na dane ze stanów średnio się powiodły. nie było zdecydowanego ruchu (było lekko na plusie ale SL przestawiony na BE i zamknięta pozycja na 0). Odczekana korekta i wejście na marne:

+ 17 pipsów.