Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
Erykos
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Erykos »

Dzięki :)

Dodano po 32 minutach:

Jakie polecacie książki o podstawach i troszkę więcej o Price Action? Objaśnienia momentum, fraktali itd.?

Awatar użytkownika
THElady
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: THElady »

mam pytanie, jestem oczywiscie początkująca, zawód całkowicie odbiega od inwestowania, wiec; czy warto założyć konto PAMM? :583: Bo ja JESZCZE nie mam wystarczającej wiedzy o rynku, aby samemu inwestować...

Dodano po 1 minutach:

źle napisałam----powinno być, nie 'mam pytanie', a: 'mam tysiące pytań' :???
Never say never...

Fx_boy
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Fx_boy »

THElady pisze:jestem oczywiscie początkująca, zawód całkowicie odbiega od inwestowania
Królewno bierz sprawy we własne ręce i do przodu. Tutaj jest wszystko czego potrzeba. Natomiast jeżeli nie masz czasu ( bo zapewne o to chodzi ), to faktycznie można powierzyć ten "kłopot" profesjonaliście. Tylko problem polega na tym, jak go znaleźć, - to podobnie jak trafić na dobrego lekarza czy uczciwego prawnika :cry: . Na każde z 1000 pytań tutaj znajdziesz odpowiedź - tylko czy TY tego na pewno chcesz?
Dziękuję i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
THElady
Bywalec
Bywalec

Oczywiście, że tego chcę! wcześniej miałam do czynienia z funduszami inwestycyjnymi. i to był wielki błąd. być może gdybym nie sprzedawała j.u. przez jakieś 5 lat, wtedy prawdopodobnie miałabym z tego jakiś zysk. Ale takie inwestowanie zupelnie mnie nie interesuje. Za 5 lat może być konieć świata...A czas mam. Teraz już mam. Do pracy chodzę co drugi-trzeci dzień, więc czas się znajdzie :)
dziekuję za odpowiedź :) :607:
Never say never...

Songo89K
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Songo89K »

THElady pisze:(...) Bo ja JESZCZE nie mam wystarczającej wiedzy o rynku, aby samemu inwestować...