Co dalej z euro? - Waluty bez lewara.

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
Koraz
Uczestnik
Uczestnik

Co dalej z euro? - Waluty bez lewara.

Nieprzeczytany post autor: Koraz »

Elo!!!

Nie wiem gdzie to mam ten post umiescic, wiec zakładam go tutaj. Jestem kompletnie zielony w dziedzinie forexu ale interesuje sie tym bardzo tzn inwestycjami, nie zamierzam tez grac na jakiejkolwiek platformie bo za duzo tam tych wszytkich wykresow, oscylatorów, ale ... no własnie, ale mam troche euro i zamierzam je wymienic na pln za pomoca dostepnych obecnie w internecie kantorow online, a nastepnie jak bedzie mi sie to oplacalo zrobic to w droga strone ale nie wiem czy warto kupowac pln moze jakas inna walute np usd albo gbp ale teraz wszytko jest drogie wiec czy lepiej kupic pln i czekac az euro spadnie i je odkupic czy lepiej zainwestowac w inna walute ??? sorry za wszytkie nie jasne zwroty z gory dzieki yooołłłł

Awatar użytkownika
AK53
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: AK53 »

Czekasz na gotowca? Lepiej zapoznaj się z działem prognoz, przynajmniej nauczysz się czegoś.Materiału jest tam że ho, ho... . Na razie widać, że jesteś lepszy w pisaniu niż czytaniu.

Koraz
Uczestnik
Uczestnik

Pierwsze primo dzieki za odpowiedz. Czy czekam na gotowaca??? oczywiscie ze nie!!! ale jak poczatkujacy poprostu chciałem sie dowiedziec gdzie skierowac swoje nastepne kroki, wiec dzieki za krytyke.
Mam tez pytanie na temat tych kantorow online czy opłaca sie to czy tez nie???, czy niesie to za soba jakies ryzko w postaci nie wyplacalnosci kantoru, albo cos w tym stylu??? Czy lepiej trzymac swoj kapitał w euro czy w pln a moze w innej walucie??? no jeszcze pytanie na temat rozpadu strefy euro, jezeli euro zbliza sie ku upadkowi, euro jako waluta powinna rosnac czy raczej spadac wzgledem pln ??? dzieki

Awatar użytkownika
AK53
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: AK53 »