System Max Zicmara by Ya_dunno
- siersciuch
- Pasjonat
no w koncu jurnal systemu MAX 
trzy pytania
- czy bedziesz uzywal sl, bo widze ze z tym roznie
- ile max pozycji otwierasz naraz ? akurat dla mnie w skalpie kontrola wiecej niz 1 pozycji jest uciazliwa
- czemu drawdown jest na 0% skoro pierwsza transakcja byla stratna ?
wytrwalosci zycze

trzy pytania
- czy bedziesz uzywal sl, bo widze ze z tym roznie
- ile max pozycji otwierasz naraz ? akurat dla mnie w skalpie kontrola wiecej niz 1 pozycji jest uciazliwa
- czemu drawdown jest na 0% skoro pierwsza transakcja byla stratna ?
wytrwalosci zycze
Nie wierz w trendy.
z tym moze byc roznieVanguard pisze:- czy bedziesz uzywal sl, bo widze ze z tym roznie
max 2 pozycje- ile max pozycji otwierasz naraz ? akurat dla mnie w skalpie kontrola wiecej niz 1 pozycji jest uciazliwa
wczesniej nie zwrocilem nato uwagi ,co mozna z tym zrobic ,bo jestem trche zielony jesli chodzi o te klocki...Vanguard pisze:- czemu drawdown jest na 0% skoro pierwsza transakcja byla stratna ?
- Good Will Hunting
- Pasjonat
Co?!ya_dunno pisze:z tym moze byc roznieVanguard pisze:- czy bedziesz uzywal sl, bo widze ze z tym roznie

Jeszcze w czwartek pisałeś:
Co więc skłoniło Cię do tak szybkiej zmiany zdania?ya_dunno pisze:duzo myslalem na ustawianiem sl i chyba przkonam sie do tego tematu,b uzywal luktoma,zeby zawsze sl byl ustawiony automatycznie przy otwieraniu pozycjiGood Will Hunting pisze:Czy tym razem zamierzasz używać Stop Lossa
Wolałbym umrzeć niż przegrać.
Nie pisz do mnie PW ponieważ mam bana. Pisz na skypie.
- Good Will Hunting
- Pasjonat
Kolejne wejścia bez SL-a plus przytrzymywanie stratnych pozycji nie wróżą temu journalowi najlepiej. Mogę wiedzieć czemu zrezygnowałeś z używania SL-a?
W chwili obecnej widzę że od prawie godziny masz otwartą stratną na 22 pipsy pozycję, a jeszcze w dodatku przed chwilą otworzyłeś kolejną..