Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
kosinho
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: kosinho »

Chciałbym się zapytać o prowizję od transakcji w Alior Trader. W taryfie opłat i prowizji pisze, że prowizja wynosi 0,0075% wartości transakcji. Jeśli kupię 0,1 lota EURPLN po cenie np. 4,3 to wynosi: 10000 *4,3PLN = 43000PLN, 43000PLN*0.000075=3,225PLN, czyli prowizja za zakup wyniosłaby 3,2 PLN. Czy dobrze myślę czy gdzieś popełniłem błąd?

misiek976
Bywalec
Bywalec

podążający SL

Nieprzeczytany post autor: misiek976 »

Jestem zielony w tematach FX. Problemem który jak sądzę nie jest tylko moim problemem jest to że po zajęciu pozycji nie mogę cały czas śledzić rozwoju sytuacji, dlatego świetnym udogodnieniem byłoby podążanie SL za kursem. Przykładowo ustawiłem 70 pipsów TP i 30 pipsów SL, załóżmy że złapałem 50 pipsów ale kurs odwrócił się a mnie nie ma przy kompie, gdyby SL przesunął się podążając za kursem to i tak 50-30=20 zyskałbym 20 pipsów natomiast gdyby SL zostałby na swoim miejscu to tracę 30 pipsów.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator

Nieprzeczytany post autor: raposo »

misiek976 pisze:Problemem który jak sądzę nie jest tylko moim problemem jest to że po zajęciu pozycji nie mogę cały czas śledzić rozwoju sytuacji, dlatego świetnym udogodnieniem byłoby podążanie SL za kursem.
Trailing Stop. Większość platform ma takie coś u siebie w standardzie... ;)
Jednak przeważnie komputer musi być w tym czasie włączony.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Awatar użytkownika
colt113
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: colt113 »

raposo pisze:
patx360 pisze:A ta luka na USD/CHF to domknięta będzie kiedyś ?