[USDJPY]

Czyli co się już wydarzyło, co się dzieje obecnie oraz jaka będzie najbliższa i dalsza przyszłość na rynku Forex.
Awatar użytkownika
cugan
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: cugan »

frytek pisze:dziękiza to musze przetrawić i zrozumieć to wszystko jestem początkującym a mimo to mam L ki
Dorzucam najnowsze koncepcje - może się przyda - jak widać zgodne z tym co powyżej podałem :!:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Przedstawione, poglądy, oceny i wnioski są wyrazem osobistych poglądów autora i nie mają charakteru rekomendacji autora.Wyłączną odpowiedzialność za decyzje inwestycyjne, podjęte i z wykorzystaniem wniosków w nich zawartych, ponosi inwestor.

frytek
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: frytek »

coś ta prognoza sie nie sprawdziła no ale to tylko prognoza
pozdr

overall

Nieprzeczytany post autor: overall »

jak to jest, ze podczas sesji europejsko - amerykanskiej jen sie oslabia, a gdy tylko japonia wchodzi na parkiet mamy jego umocnienie (tak sie dzieje od paru dni...) wydawalo mi sie ze to wlasnie japonczykom najbardziej zalezy na oslabieniu jena... tak jak by wszyscy na sile wyczekiwali interwencji, a bez tego ani rusz mimo ze ostatnio byla ogromna szansa na wyjscie z tego mozolnego kanalu i wystarczyla nawet drobna interwencja ktora wplynela by na psychike graczy ze mamy do czynienia ze zmiana trendu, po tym jak reszta par potracila wzgledem dolara... a tak tkwimy tu dalej, spoko ja tak moge nawalac caly czas, ale troche to juz nudne... no i te mysli ze jednak ktos sobie ubzdural poziom 75.00 zeby bylo rowno ale i tak nie zaryzykowal bym shorta...

frytek
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: frytek »