Sprecyzuj pytanie bo nie zrozumiałem.Tymek Twój EA daje takie same wyniki przy testach na historii w każdym okresie?
Kiedy zmienic system
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 20:35 przez Tymek, łącznie zmieniany 1 raz.
Każdy chce mieć pieniądze, ale pieniądze nie zawsze chcą każdego 

batman posłuchaj kolegi Tymek. Wytrzymałbyś takie obsunięcie przez określony czas na realu? Inną sprawą jest w jaki sposób i na jakich danych to testowałeś. Nie znam się tak jak koledzy wyżej ale np sam zauważyłem, że w zależności od "zamysłu" EA jedne da radę przetestować w MT4 inne już nie bardzo. Temat rzeka.batman pisze:10 lat, to przez pierwsze 6 lat nie zarabial(by), a wrecz troche tracil - ale na ostatnich 4 latach calkiem ladnie by zarabial (choc mialby raz spadek z 50%
Pozdrawiam

czy DD i roczny zysk (w %) masz taki sam w każdym przedziale czasowym (np. w latach 2000-2010)? Czy możesz powiedzieć że w każdym roku zysk wynosił np. 20% z odchyleniem 2%?Tymek pisze:Sprecyzuj pytanie bo nie zrozumiałem.Tymek Twój EA daje takie same wyniki przy testach na historii w każdym okresie?
Każdego roku inny wynik. Nie jest możliwe uzyskanie dokładnie tych samych
rezultatów na różnych dany !
Obliczam średni roczny zysk. I patrzę czy jest on wystarczający i czy w każdym
roku było podobnie ale nie znaczy tak samo. Jak jest dobry ro to może być
2x więcej niż w poprzednim lub nawet 4x mniej niż w następnym. Nie patrzę
na takie sprawy. Patrzę czy nie są przekroczone limity takie jak: margin, DD,
ilość zleceń, dni bez trejdów, dni z otwrtymi zleceniami ... itp.
Nazywam to profilowaniem EA.
rezultatów na różnych dany !
Obliczam średni roczny zysk. I patrzę czy jest on wystarczający i czy w każdym
roku było podobnie ale nie znaczy tak samo. Jak jest dobry ro to może być
2x więcej niż w poprzednim lub nawet 4x mniej niż w następnym. Nie patrzę
na takie sprawy. Patrzę czy nie są przekroczone limity takie jak: margin, DD,
ilość zleceń, dni bez trejdów, dni z otwrtymi zleceniami ... itp.