Dzienniczek Franka

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
skalpel_szczecin

Nieprzeczytany post autor: skalpel_szczecin »

"Nie znam się na analizie technicznej będę grać na czuja, wydaję mi się że jestem w tym dobry."

wydaje Ci się ... doskonale powiedziane. Sam się dopiero ucze i zaczynam rozumic o co tu biega ale Radze Ci - sproboj najpierw na demo bo realne pieniądze STRACISZ szybciej niz Ci się wydaje

jesli na demo nie bedziesz w stanie utrzymac depozytu to tym bardziej stracisz prawdziwe pieniadze bo zeżrą Cie emocje ktorych na demo nie ma
Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 12:40 przez skalpel_szczecin, łącznie zmieniany 1 raz.

Shadi
Pasjonat
Pasjonat

Re: Dzienniczek Franka

Nieprzeczytany post autor: Shadi »

Franciszek Brocha pisze:Od dwuch tygodni interesuje się giełdą forex...
widzEM rzę foreks jak jENzyk polski traktÓjeRZ... niby w szkole był, ale :)
.... rzeby prezntować swoje wyniki.
rzepy może miałeś na myśli?:)

Bez kitu za takie zbrodnie powinni obcinać ręce...

BTW. powodzenia.

yoshhi
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: yoshhi »

Troche poza tematem:

Co wy wszyscy z tym: "pocwicz na demo"...?

Demo jest dobre zeby poznac platforme, strategie, ktora sie przyjelo i do niczego innego. Reszte dopiero i tyylko na realu!

A teraz w temacie:

Chcesz sie nauczyc handlowac cwicz na realu. Przynajmniej od razu zobaczysz jak reagujesz kiedy tracisz wlasne pieniadze. Masz wtedy tez wieksze szanse np. nauczenia sie jak tego nie robic. Tylko zmniejsz kapital... :shock:

Troche rowniez mam wrazenie, ze to PROWOKACJA, ale jesli nie i jesli to faktycznie twoje wszystkie oszczednosci i do tego bezrobotny jestes, to....
:569: WHAT THE F**K IS WRONG WITH YOU?!?!?

Powodzenia i tak :wink:
Człowiek mądry uczy się na swoich błędach, człowiek sprytny uczy się na cudzych błędach, człowiek głupi nigdy się nie uczy!

Awatar użytkownika
Kondek
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Kondek »