Grzeesiek pisze:Jeśli można się dowiedzieć, to skąd posiadasz tego robota? Własna praca czy może od BUF'a?

Nie wiem co masz na myśli pisząc BUF

ale nie jest to własna praca. Jest to prosty robot który otwiera mi jednocześnie trzy transakcje. Do każdej mogę dodać inne TP jednak ten sam SL. To zrobi sam skrypt ale mi zależało jeszcze aby po osiągnięciu TP pierwszego zlecenia pozostałe 2 wskakiwały na BE. Nie ma tajemnicy, bo widać to na screenach, że zrobił je
luktom. Mogę go z całą pewnością polecić, EA miałem po 3 dniach. Mogę wrzucić to EA jednak tego nie zrobię ze względu na samo docenienie jego pracy. Z drugiej strony myślę że jest to na tyle proste że każdy kto choć trochę programuje da sobie bez problemu radę. Ja niestety byłem i jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o tę działkę.
Korzystając z okazji może dodam kilka wejść z historii i krótko je omówię. Zacznę od tego że zazwyczaj wchodzę kiedy pojawią się dwa niezależne sygnały. Np.: Linia trendu + wsparcie i fibo. albo Linia trendu i poziom popytu.
Jeżeli już miałbym otwierać zlecenie wykorzystując tylko jeden wykres to jest to ten ostatni czyli supply/ demand. Co do linii trendu, wsparć i oporów + fibo - filozofii nie ma więc nie będę omawiał. Jednak dużo do powiedzenia jest jeżeli chodzi o strefy podaży i popytu. Postaram się to jakoś ładnie ogarnąć i przedstawić.
Wejście nr. 1 (
W tym samym miejscu wstępowała strefa demand. Jak ją zidentyfikować? Jest to strefa do którego cena doszła i odrzuciła. Podobnie jak wsparcie/ opór. Ale tu ważne jest
jak cena opuściła poziom i ile czasu w nim spędziła. Logiczne jest że jeżeli spędziła krótko czasu i agresywnie z niego uciekła to oznacza, że pojawiła się tam instytucja lub grupa zdolna do dużego kupna/sprzedaży. To tak krótko.