Statystyczna metoda pomiaru siły waluty

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Awatar użytkownika
piotr3kch
Uczestnik
Uczestnik

Statystyczna metoda pomiaru siły waluty

Nieprzeczytany post autor: piotr3kch »

Jestem studentem matematyki . Bardzo mnie dziwi, że wiele ciekawych metod matematycznych nie jest wykorzystywanych w AT. Postanowiłem napisać posa który dodałby moją cegiełkę do forum. Od wielu lat analizuje różne rodzaje rynków giełdowych i chciałbym się móc swoją wiedzą podzielić. Chętnie podyskutuję na tego typu tematy.
Metoda jest trochę skomplikowana więc napisałem ją w Wordzie dodając obrazki.
Bardzo bym prosił o zaniechanie pisania głupich i nie dotyczących tematu postów. Jeśli ktoś ma głupie pytanie niech je wpisze w googlach.

Kod: Zaznacz cały

https://rapidshare.com/files/458555621/SMSSW.doc

green7
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: green7 »

No dobra, liczysz medianę, standaryzujesz i tyle.
Po co tak się męczysz z używaniem statistiki, kopiowaniem danych itd ?
Są dziesiątki wskaźników robiących to samo nie lepiej byłoby ich użyć ?

Pierwszy z brzegu:
http://www.forexfactory.com/showthread.php?t=163158
a tu masz artykuł o czymś takim:
http://articles.mql4.com/422

W czym Twoja metoda jest lepsza ?
Green
Obrazek
Obrazek

wojnowy
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: wojnowy »

green7 pisze:No dobra, liczysz medianę, standaryzujesz i tyle.
No właśnie również doszukuję się sensu tego opracowania. W tym przypadku standaryzacja pozwala Ci jedynie porównać cenę z kilku rynków. A po co liczysz medianę? - W jakim celu?
Do tego w jaki sposób masz zamiar wykorzystać opisaną wyżej metodę?
Ostatnio modna jest ekonofizyka - może tym się zajmij :)
Możesz również pobawić się narzędziami Data Miningu - od prostych modeli regresji liniowej po bardziej zaawansowane modele :)
(\(^.^)/)

takezo
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: takezo »