Wskaźnik zapytanie ?

O jezykach programowania w platformach i nie tylko.
Awatar użytkownika
dandos2
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: dandos2 »

Witam kolegów
Mam taki wskaźnik który bardzo ładnie sprawdza się na co po niektórych parach.
W związku z tym mam pytanie o zasadę jego działania i czy jest możliwość zrobienia alertu tylko dla przecięcia lini niebieskiej przez 0 (zero).
Ja nie jestem programistą i nie umiem takich rzeczy , także proszę o pomoc szanownych kolegów.
Pozdrawiam :D

Dodano po 10 godzinach 1 minutach:

Muszę wszystkim odpowiedzieć że trudno teraz liczyć na kogoś , kiedyś (1 rok temu) zawsze ktoś coś podpowiedział lub zrobił .
Od czasu do czasu jak ktoś o coś prosi to są teksty zapłacisz to zrobię itp.
Pozdrawiam i po raz kolejny dziękuję.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Uśmiechajmy się, jutro możemy nie mieć zębów
:-) GaduGadu 906295

LowcaG
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: LowcaG »

dandos2 pisze:Muszę wszystkim odpowiedzieć że trudno teraz liczyć na kogoś , kiedyś (1 rok temu) zawsze ktoś coś podpowiedział lub zrobił .
Pozdrawiam i po raz kolejny dziękuję.

- takie czasy ludzie coraz bardziej zabiegani, a moze cenia badziej swoj czas. A moze to cos jest w Tobie? ;)

A takimi tekstami raczej nie motywujesz. Chyba zapominasz, ze w wiekszosci przypadkow ludzie to robia dobrowolnie i za darmo i nic nie musza.

Co mozesz zrobic?
a) Liczyc na czyjas pomoc.
No ale skoro twierdzisz, ze teraz ciezko na kogos liczyc, to raczej masz male szanse. (no chyba, ze komus wjechales na ambicje ;) )
b) Nauczyc sie sam.
To zajmie troche czasu, no ale z drugiej strony, jezeli samemu szkoda Ci czasu na nauke, to dlaczego wymagasz aby inni poswiecali Ci czas.
(chociaz, nie zgadzam sie z tym, ze teraz ludzie nie pomagaja)
c) Jednak zapłacic komus za jego czas ;)
Prawde mowiac, to robota na kilka minut, ale nie chodzi tylko o czas poswiecony na wykonanie pracy, ale sam czas wlozony na nauke.