Mały prezencik

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
Laufer77
Bywalec
Bywalec

Mały prezencik

Nieprzeczytany post autor: Laufer77 »

Witam. Jestem zielonym szczypiorkiem na rynku forexowym, który zainteresował się japońskimi świecami. Korzystając ze strony www.candlesticker.com postanowiłem zrobić sobie małą ściągawkę. Ściągawkę zamieściłem tutaj

http://www.speedyshare.com/files/20327288/swiece.pdf

Pozdrawiam wszystkich serdecznie[/url]

Awatar użytkownika
Emde
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Emde »

Dobra robota,przydatne dla kazdego,wydrukować i powiesić:)na scianie:)
pzdr,
m.

vindemiatrix
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: vindemiatrix »

Witaj

Brawo i dzięki, rozwijaj temat jeśli możesz i chcesz i plusik dla Ciebie

Pozdrawiam
Wszystko na własną prśbę

FXfighter
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: FXfighter »

Dzięki za ściągawkę, fajnie, że chciało Ci się przygotować coś takiego.

Niemniej jednak w kwestii świec japońskich warto pamiętać o paru rzeczach. Sam też jestem jeszcze żółtodziobem, więc absolutnie nie jest to tak, że chcę kogoś pouczać, po prostu dzielę się swoimi przemyśleniami.

Po pierwsze ściągawka nie zastąpi bardziej rzetelnej wiedzy, więc zdecydowanie polecam poczytać książkę "Świece i inne japońskie techniki analizowania wykresów" Steve'a Nison'a. Mając Twoją ściągawkę pod ręką na pewno będzie się ją czytało o wiele przyjemniej :)

Po drugie, przykłady formacji świecowych, które są zawarte w ściągawce (jak również większość tego typu przykładów, które można znaleźć gdziekolwiek) nie odnoszą się bezpośrednio do Forexu. Na Foreksie część z tych formacji będzie wyglądała inaczej, część będzie w ogóle rzadko spotykana, jak również wiarygodność/skuteczność tych formacji może być inna.