Regulacje wprowadzone w innych krajach obniżają/obniżyły max dopuszczalną dźwignię. W USA, np. max dźwignia wynosi 1:50 dla głównych par, dla minors-ów to tylko 1:20. Dźwignia 1:500 to już kasyno, a nie inwestowanie…
Z całym szacunkiem ale te zmiany dźwigni w USA nijak mają się do reszty krajów, których to narody przeważnie mają więcej smaru w głowie i tam takie kroki nie zostały podjęte

. W dodatku absolutnie nie mogę zgodzić się z tym, że im większa dźwignia tym większe ryzyko. Oczywiście może tak być ale ryzyko jakie podejmuje inwestor zależy tylko od niego, a nie od lewara więc czy tak na prawdę lewar jest niebezpieczny czy też niewiedza inwestora lub jego nieumiejętność posługiwania się nim?
Idąc Waszym tokiem rozumowania w USA powinni zrobić samochody, które rozpędzają się max. do 60km/h

.