EA otwierające zlecenia oczekujące o stałych porach dnia.

O jezykach programowania w platformach i nie tylko.
Awatar użytkownika
Mihau
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Mihau »

Witam. Kilka dni temu ktoś pisał o robocie otwierającym dwa zlecenia przeciwstawne o ustalonej wcześnie stałej godzinie. Spodobał mi się ten pomysł jednak ja skłaniałbym się bardziej do dwóch zleceń oczekujących Buy Stop, oraz Sell Stop na przykład w odległości 15 pipsów od ceny. Według mnie najlepszą porą na otwarcie takiego zlecenia są otwarcie sesji Londyńskiej, oraz Nowo Jorskiej. Te dwie godziny są zazwyczaj punktami zwrotnymi dla rynku. Jeśli chodzi o EA i programowanie to jestem zielony, jednak wydaje mi się, że dobrze, by się w tej sytuacji sprawdził jakiś wskaźnik (nie wiem jaki, odkąd jestem na fx używam Price Action) który mierzył by ruchliwość rynku z jakiegoś okresu i ustawiał odpowiednie SL i TP (RR byłby niezmienny, zmieniałaby się tylko wielkość SL i TP. Co o tym myślicie ?? Na razie spróbuje takie zlecenia ustawiać z ręki jeśli będzie to przynosiło jakieś zyski to wezmę się za naukę programowania.

Pozdrawiam. Michał.

Dodano po 4 minutach:

Albo może nie ustawiać TP tylko zamiast niego Trailing Stop ??
I jeszcze nie napisałem o automatycznym przestawianiu na BE.

Awatar użytkownika
xpep
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: xpep »

Kod: Zaznacz cały

double StopLoss, Lot=0.1;
int Slippage=0;
int sl=7, tp=20; 
int MagicNumber=123;
int ticket;
int godzinazlecenia1=8;
int godzinazlecenia2=12;

int start()
{

if( NewCandle() )
   if( (Hour()==godzinazlecenia1) || (Hour()==godzinazlecenia2) )
   {  ticket=OrderSend(Symbol(),OP_BUYSTOP,Lot,Ask+10*Point,Slippage,Ask+(10-sl)*Point,Ask+(10+tp)*Point," ",MagicNumber,0);
      ticket=OrderSend(Symbol(),OP_SELLSTOP,Lot,Bid-10*Point,Slippage,Bid+(10+sl)*Point,Bid-(10+tp)*Point," ",MagicNumber,0);
   }

return(0);
}
//+------------------------------------------------------------------+

bool NewCandle()