FxPro (ECN) - wątek II
Na pewno logujesz się na dobre hasło? Może na hasło "investor", które służy tylko do podglądu? Jeśli jesteś pewien, że nie to odinstaluj MT4, ściągnij od nowa ze strony brokera i zainstaluj w innej ścieżce docelowej. Skoro na innych platformach działa to powinno być w porządku.naginacz pisze:moge skladac np z urzadzenia mobilnego czy laptopa, nie moge komputera na ktorym przeinstalowalem platforme
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
dzieki raposo za info, szczerze liczylem ze sie odezwiesz, w tej chwili nie mam dostepudo tego komputera, pisze z mobila, ale wieczorem na bank sprawdze, tylko nie bardzo wiem o czym mowisz, znaczy o tym koncie inwestora. odinstalowalem mt4 bo chodzila skokami do przodu co 20 sekund Wyczyscilem rejestry, zresetowalem, zainstalowalem sciagniety plik ze strony fxpro, wgralem swoj template, wpisalem login i swoje haslo i jest jak mowisz platforma chodzi, sa kwotowania al nie moge skladac zlecen. tak jakby dodatkowo domagali si ode mnie jeszcze jakiejs autoryzacji
Dodano po 2 godzinach 31 minutach:
Witam
Jestem już przy komputerku, niestety sytuacja nie zmieniła się, po powtórnej instalacji MT4 nadal nie mogę składać zleceń, czy ktoś może wie od czego to jest zależne?
Dodano po 2 godzinach 31 minutach:
Witam
Jestem już przy komputerku, niestety sytuacja nie zmieniła się, po powtórnej instalacji MT4 nadal nie mogę składać zleceń, czy ktoś może wie od czego to jest zależne?
-
- Stały bywalec
- Posty: 70
- Rejestracja: 22 wrz 2010, 02:15
Napisąłem reklamacje - apropo wczorajszego braku połączenia- i oczywiście poinformowali mnie że w tego typu przypadkach w oparciu o regulamin nie ponosza odpowiedzilności itd. - no i tutaj byłem miło zaskoczony iż w ramach że jestem ich klientem od dluzszego czasu - anuluja stratę
Czekam na szczegóły i powiem Wam że naprawdę RESPECT.
TO się nazywa client service
Dodano po 11 minutach:
No i prosze kasa na koncie - naprawde SZACUN.
Dear Sir,
Following your communication regarding the problems you were facing connecting to our servers, please be informed that during the approximate times of 02:10 and 04:54 on the 22nd of September 2010, we were facing internet connection problems and although our servers continued to operate normally they could not be accessed externally by our clients. The cause of the problem was identified at the time and resolved.
We regret any inconvenience this may have caused you, however we would like to remind you that in accordance to section 5.10 of the FxPro ‘Terms and Conditions’ and also as stated on our website http://www.fxpro.com/execution-rules, our Dealing Desk is always available to take instructions in such circumstances and it is the client’s responsibility to contact our operators on +357-25-969239 or on dealing@fxpro.com, if they are facing any difficulties in accessing the trading platform at any time.
However, as our valued client and a sign of good faith we have adjusted your trade to negate your losses. Please ensure that in any similar circumstances in the future you immediately contact our Dealing Desk as stated above, if you wish to give any instructions regarding your trades.
If you require any further information or clarification please do not hesitate to contact us.
Regards,
Compliance Department
FxPro
Czekam na szczegóły i powiem Wam że naprawdę RESPECT.
TO się nazywa client service

Dodano po 11 minutach:
No i prosze kasa na koncie - naprawde SZACUN.
Dear Sir,
Following your communication regarding the problems you were facing connecting to our servers, please be informed that during the approximate times of 02:10 and 04:54 on the 22nd of September 2010, we were facing internet connection problems and although our servers continued to operate normally they could not be accessed externally by our clients. The cause of the problem was identified at the time and resolved.
We regret any inconvenience this may have caused you, however we would like to remind you that in accordance to section 5.10 of the FxPro ‘Terms and Conditions’ and also as stated on our website http://www.fxpro.com/execution-rules, our Dealing Desk is always available to take instructions in such circumstances and it is the client’s responsibility to contact our operators on +357-25-969239 or on dealing@fxpro.com, if they are facing any difficulties in accessing the trading platform at any time.
However, as our valued client and a sign of good faith we have adjusted your trade to negate your losses. Please ensure that in any similar circumstances in the future you immediately contact our Dealing Desk as stated above, if you wish to give any instructions regarding your trades.
If you require any further information or clarification please do not hesitate to contact us.
Regards,
Compliance Department
FxPro
Nieważne jakie wykresy narysuje dzisiaj rynek - do każdej sytuacji analitycy i tak dopiszą świetne wytłumaczenie.
cześć Don_rafael
Ja właśnie napisałem również w tej sprawie do pośrednika z fxClub no i zobaczymy co bedzie.Moje 3 wejscie w rynek na realu i taki wał,Ponad 3 godz ślęczałem przed kompem aby zamknąc pozycję bo błednie ją otworzyłem i czekałem tylko aby cena doszła do tej samej wartosci po jakiej wszedłem w walutę gdy się wkoncu doczekałem i nacisnąłem "zamknij" wyskoczył komunikat brak połączenia i tak do zajeb....Rano się budzę oczywiście SL i -16 straty zaliczyłem....
Ja właśnie napisałem również w tej sprawie do pośrednika z fxClub no i zobaczymy co bedzie.Moje 3 wejscie w rynek na realu i taki wał,Ponad 3 godz ślęczałem przed kompem aby zamknąc pozycję bo błednie ją otworzyłem i czekałem tylko aby cena doszła do tej samej wartosci po jakiej wszedłem w walutę gdy się wkoncu doczekałem i nacisnąłem "zamknij" wyskoczył komunikat brak połączenia i tak do zajeb....Rano się budzę oczywiście SL i -16 straty zaliczyłem....
-
- Stały bywalec
- Posty: 70
- Rejestracja: 22 wrz 2010, 02:15
Generalnie też miałem nieprzespaną noc - no zastanawiałem sie czy to możliwe żeby spakowali walizki - szczególnie że ich strona nie działała. Ja napisałem reklamacje do nich bezpośrednio. Jednego czego się nauczyłem to zawsze ustawiać stop loss - bo gdybym nie estawił to na Edku przez 2 godziny bym popłynąl
Dodano po 2 minutach:
No jesten na + ale miałem moment że byłem 15 tys w plecy - ciezka nauka ale niestety tutaj się drobnymi kroczkami zarabia i powoli niestety - i tylko na parach z małym spredem głównie Eur/$ i czasem USD/JPY ale tutaj długoterminowo. Nigdy nie miałem problemów z platformą to był pierwszy raz. Mam nadzieje że ostatni.
Dodano po 48 sekundach:
NIe liczyłem ile zarobili na spredach bo chyba sam bym się przestraszył - głównie day trading i średnioterminowe (patrz do 8 dni ) działania

Dodano po 2 minutach:
No jesten na + ale miałem moment że byłem 15 tys w plecy - ciezka nauka ale niestety tutaj się drobnymi kroczkami zarabia i powoli niestety - i tylko na parach z małym spredem głównie Eur/$ i czasem USD/JPY ale tutaj długoterminowo. Nigdy nie miałem problemów z platformą to był pierwszy raz. Mam nadzieje że ostatni.
Dodano po 48 sekundach:
NIe liczyłem ile zarobili na spredach bo chyba sam bym się przestraszył - głównie day trading i średnioterminowe (patrz do 8 dni ) działania
Nieważne jakie wykresy narysuje dzisiaj rynek - do każdej sytuacji analitycy i tak dopiszą świetne wytłumaczenie.
Spróbuj zresetować hasło w Panelu Klienta Direct.FxPro. Chodzi o hasło Master, nie Inwestor.naginacz pisze:Jestem już przy komputerku, niestety sytuacja nie zmieniła się, po powtórnej instalacji MT4 nadal nie mogę składać zleceń, czy ktoś może wie od czego to jest zależne?
Jeszcze jedna sprawa która w 100% potwierdzi czy o to chodzi - spróbuj otworzyć okno ze zleceniem w MT4 i zobaczyć czy masz możliwość zawarcia transakcji - jeśli nie to w tym właśnie będzie pies pogrzebany.
Jutro z samego rana zajmiemy się Twoją reklamacją oraz pozostałymi jeśli takowe wpłyną. Przypuszczam, że wszystkie zakończą się w podobny sposób jak w przypadku Don_rafael.LazyKing pisze:Ja właśnie napisałem również w tej sprawie do pośrednika z fxClub no i zobaczymy co bedzie.
Pozdrawiam, przepraszamy w imieniu brokera i mamy szczerą nadzieję, że więcej takie coś się nie przytrafi.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu