Gra na rynku forex a szkoła

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
czuki
Bywalec
Bywalec

Gra na rynku forex a szkoła

Nieprzeczytany post autor: czuki »

Witam.

Jestem początkującym forexowiczem (demo od 1,5 tyg), mam dopiero 16 lat, idę od września do liceum ogólnokształcącego.

Mam pytanie jaki styl gry, jakim systemem powinienem się zainteresować biorąc pod uwagę ograniczony czas w ciągu dnia (spowodowany pobytem w szkole). Niestety nie mam telefonu z obsługą windowsa więc mobilna platrofma odpada, więc przypuśćmy, że mógłbym kontrolować sytulację z samego rana ok. 7 i później dopiero od godziny 14-15.

Nie wiem jakim systemem mam się zainteresować, póki co z powodzeniem na demo stosowałem daytrading (bardziej oparte na szczęściu i dołączeniu się do trendu).

A więc jaki system, strategię objąć? Może jakimi wskaźnikami się zainteresować, na jakie interwały patrzyć, aby spokojnie grać jak najintensywniej, nie jakieś długoterminowe pozycje.

Drugie pytanie to od czytania jakich książek zacząć? Analiza techniczna ( już zacząłem czytać Murphy'ego) czy może strategiami, systemami? Polecilibyście coś?

Z góry dziękuję za odpowiedzi ;)

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

Wskaźniki to ja bym sobie odpuścił... Więcej szkody Ci zrobią niż pożytku. Zainteresuj się naked trading czyli price action. Możesz przeanalizować rynek z rana, wybrać ewentualne momenty zwrotu czy też kontynuacji i tam ustawić zlecenia oczekujące. Dajesz SL, TP i z głowy. Takie zlecenie zrealizuje się niezależnie od tego czy masz włączony komputer czy też nie więc nie ma potrzeby śledzenia tego...

czuki
Bywalec
Bywalec

A jakie książki lub źródła polecasz do nauki? Czy zacząć uczyć się AT, czy na razie dać sobie z tym spokój i skupić się na czym innym?

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

Hm i teraz tu jest problem bo: