Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

Awatar użytkownika
xpep
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: xpep »

reptile pisze:Prawie robi wielką różnice.
Czy jak już po jakimś czasie (nie wiem jakim - pod koniec dnia ? Tygodnia, po alarmie ? Gdy EA już skończył robotę bo taki był plan ? Lub może MC hehe itp itd) nie jest ta sama sytuacja jak u DTradera, który ustawia transakcję rano i wraca wieczorem sprawdzić wynik, efekt spekulacji? Zawiedzenie, nie takie zyski jak szacowano,oczekiwano? Albo negatywne odczucia bo EA zaliczył straty?
sprawa jest prosta EA gra samo ja nie pomagam/przeszkadzam jedyne co robie to co kilka dni spogladam z ciekawosci ile przybylo, system ten jest wierna kopia techniki ktora sam gram i wierze w to w 100% - w przeciwnym wypadku gra EA moze budzic emocje szczegolnie gdy nie jest sie jego autorem, a jedynie uzywa sie czarnego pudelka

a emocji sie calkiem nie pozbylem bo lubie fx i gram tez sobie manualnie

Awatar użytkownika
Asia
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Asia »

knx

chodzi mi o to, że dla FW20 mamy szereg persystentny
i dokładnie to wykorzystuje do zarabiania

Pary fx to szeregi antypersystentne
czyli H < 0.5
tego nie wiedziałam
możesz wskazac jakies badania

będzi mi to bardzo pomocne
Czytaj p o w o l i
Dzień dobry, nazywam się ... jestem anonimowym hazardzistą/ką, gram na Forexie
Obrazek

Michx
Stały bywalec