Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

zz
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: zz »

player1 pisze:zz możesz skrobnąć czy ty też głównie patrzysz na h1? Coraz bardziej sceptycznie podchodzę do stwierdzenia 'trend is your friend' - póki zmieni sie trend na h4 to za późno na dobre wejście.
Mam taką zasadę że jeżeli gram na 1 h i nie wiem co zrobić w danym momencie lub mam mętlik w głwie to bezdyskusyjnie zamykam pozycje jeżeli któtki DMI pół godzinny przebije się przecie moim pozycją.Co do reszty to nie wiem co Tobie radzić.....moim zdaniem wyspecjalizyj sięw paru podstawowych walutach ponieważ skakanie z jena na koronę Turecką obawiam się że skońy się żle.

Pozdrawiam.

Dodano po 6 minutach:
reptile pisze:zz pamiętasz jakieś swoje problemy w tradingu ?
Moj problem jest taki że mieszkam w pipidówce i jak jadę na spotkanie z DI lub analitykami to kończy się to tym .....zresztą żle się to kończy ponieważ nie lubię jaj w tym temacie jaj.....Poważnie zastanawiam się nad emigracją z tego powodu.Jeżeli byłym z 30 lat młodszy to ani sekundy bym się nie zastanawiał.....

Pozdrawiam.
Bazylea III reforma finansowa staje się skuteczne,
W ostatnich miesiącach Grupa CME i innych operatorów walut zauważyć rosnącą aktywność banku w kontraktach futures lub podobnych produktów

Awatar użytkownika
Asia
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Asia »

Grzegosz