Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

Awatar użytkownika
reptile
Maniak
Maniak

Pacjent: chojnak

Nieprzeczytany post autor: reptile »

thefear pisze:Jeśli chodzi o zarobki to Seneszal kosi na tym sporo pipsów
Kiedyś obserwowałem ten Journal, wiem że autor jest dość cierpliwy i precyzyjny w wyszukiwaniu dobrych sygnałów, formacji itd...
thefear pisze:Czytałem wiele artykółów, pare książek i nie pomaga.. Cóż poradzić?
Śmiesznie zabrzmi .. ale poznaj siebie :wink:
thefear pisze:- częste wejścia, żeby tylko być na rynku; (częsty problem)
- przedwczesne wejścia, spowodowane strachem przed utratą potencjalnego zarobku.
Może potrenuj sobie będąc zalogowanym do konta real myślenie i daj sobie czas na rozpoznanie w sobie reakcji i podjęcie decyzji. Niech sobie emocje "popływają" .. masz sygnał .. a ty po prostu nie wchodź .. choćby jak idealny był, trzymaj palec na spuście myszy i sobie spokojnie czekaj. Każdy może inaczej reagować, ale ważne żeby mieć czas na poznanie i dobre rozpoznanie swoich emocji żeby się z nimi oswoić. Powinieneś czuć silną pokusę kliknięcia i kontrolować ją jednocześnie ucząc się tego co się z Tobą dzieje.
xpep dał dobry przykład rozwiązania dla swojego problemu nr. 1