Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

Awatar użytkownika
szahal
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: szahal »

Zrobiłem mały offtop, ale gdyby ktoś kiedyś organizował coś nad morzem...to tak się magicznie składa, że mieszkam ok 10 km od morza. A pogodę mamy ostatnio bardzo ładną...ale w sumie to chyba byłoby sprawiedliwie zrobić coś takiego gdzieś w centrum. Może Poznań? W sumie poza takimi atrakcjami turystycznymi jak IKEA i M1 więcej tam nie zwiedzałem.
Obrazek

Awatar użytkownika
xpep
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: xpep »

co prawda ostatnio udaje mi sie zarabiac, glownie zarabia EA, ale i mi czasem cos dobrze siadze :D

jednak na rynku jestem kilka lat i nie jeden depozyt (10-20) wyzerowalem nim zaczalem regularnie zarabiac

Mozna sie spierac jak wazne sa poszczegolne skladowe systemu MM, wejscia, wyjscia itp, nie ma jednak watpliwosci ze grajac manualnie najwazniejsza jest psychika, bo jesli trader nie radzi sobie sam ze soba to niby jak ma sobie poradzic z rynkiem?

Jako najwieksze moje bledy wymienilbym:
1 otwieranie pozycji bez sygnalu z systemu, tak na czuja bo sie nudzilo
2 gra na odegranie sie po stracie

jako ze uporalem sie z tymi problemami to sam sie zdiagnozuje
:D