Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

Awatar użytkownika
reptile
Maniak
Maniak

Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Nieprzeczytany post autor: reptile »

Temat jest psychologiczny (z założenia) dla anonimowych hazardzistów, wariatów, napaleńców, świrów, psycholi, psychopatów itd.. z branży trejdingowej. :D

Proponuje wyznawać w nim swoje "choroby" i "grzeszki" przeszłe i bieżące, przyznawać się do największych błędów, w których się tkwiło, przeświadczeń, z których nie możecie się "wyleczyć" , nie mogliście,nie chcecie, nie chcieliście lub się "wyleczyliście" odnajdując rozwiązanie dla problemu. Być może temat pomoże innym lub wam samym licząc, że w tym miejscu pojawia się dobre rady. Dobrze by było jakby te same rzeczy się nie powtarzały, w stylu: ciągle zaliczam SOL po MC. :lol: :wink:

Obrazek

Formularz obowiązkowy (*wzór, wskazane dodawać własne punkty lub podpunkty a), b) itd. na potrzeby dobrego rozpoznania i diagnozy) . Punkty z formularza można cytować.

Pacjent :

1. Trader od:
a) FX :
b) GPW:
2. Wiek (nie obowiązkowe):
3. Płeć (nie obowiązkowe):

4.Podejrzenie:
5.Rozpoznanie:
6.Choroba:
7.Diagnoza:
8.Leczenie:
9.Skutki:
10.Przyczyny:

* niepotrzebne pominąć

Mam tutaj na oku kilku "pacjentów" z ciekawymi objawami.. mogą sie spodziewać wezwań :twisted: