A jednak nie do konca dziala
Ciekawe wskaźniki do MT4
Mi działa
górny lewy róg
tylko ze przeskakujac miedzy TF'ami wyskakuje mi komunikat czy chce zachowac scr TImer jak dam tak to i tak lipa ale odpalajac go jeszcze raz wszystko wraca do normy
Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje tworcy
to fajnie pomaga mi w moim systemie 
tzn bezposrednio po uruchomieniu MT4 i odpaleniu skryptu wszystko dziala cacy, jak skonczy sie czas pierwszej swiecy wyskakuje "invalid time'' i mimo pojawienia sie kolejnej swiecy wciaz widoczny jest ten komunikat a zegar znika. Szkoda bo fajnie to wyglada i jest pomocne.
- thereisnocowlevel
- Bywalec

Witam serdecznie wszystkich.
Mam takie pytanie bo jestem początkującym w tym zagadnieniu.
Czy istnieje taki program -automat który bazując na 15 sesyjnej i 55 sesyjnej
na interwale 30 minutowym dokonywałby transakcji sam.To znaczy
przecięcia tych linii dokonywałby transaksji kupno-sprzedaż.
Jak myślicie byłyby jakieś plusy?
A jeżeli jest to możliwe jak to wgrać do platformy X-trade Brokers.
Zaznaczam że w tym wgrywaniu jestem "noga"
Przepraszam za moją naiwność ale przeglądając to forum widzę że
jest na nim b.wielu zdolnych ludzi którzy może pomogliby mi
w rozgryzieniu tego tematu.
Pozdrawiam.
Mam takie pytanie bo jestem początkującym w tym zagadnieniu.
Czy istnieje taki program -automat który bazując na 15 sesyjnej i 55 sesyjnej
Jak myślicie byłyby jakieś plusy?
A jeżeli jest to możliwe jak to wgrać do platformy X-trade Brokers.
Zaznaczam że w tym wgrywaniu jestem "noga"
Przepraszam za moją naiwność ale przeglądając to forum widzę że
jest na nim b.wielu zdolnych ludzi którzy może pomogliby mi
w rozgryzieniu tego tematu.
Pozdrawiam.
Pewnie istnieje, a jeśli nie to raczej nic trudnego dla programisty żeby to napisać.leszalek pisze:Czy istnieje taki program -automat który bazując na 15 sesyjnej i 55 sesyjnej
Pewnie jakieś plusy będą ale jak znam życie to więcej minusówleszalek pisze:Jak myślicie byłyby jakieś plusy?
ForexClub.pl
- Forex Club Tools