DayTrading: Wtorek 23.04.2024

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
Awatar użytkownika
ForumBot
Maniak
Maniak
Posty: 3041
Rejestracja: 23 wrz 2012, 23:59

DayTrading: Wtorek 23.04.2024

Nieprzeczytany post autor: ForumBot »

Zapraszam do wymiany uwag i opinii na temat dzisiejszej sesji.


***************************
Regulamin działu DayTrading:

1. W wątku DT omawiamy bieżąca sytuacje na rynku i to co dotyczy danego dnia. Od dłuższych prognoz jest dział [url=https://forex-nawigator.biz/forum/prognozy-komentarze-analizy.html]Prognozy, komentarze, analizy[/url]
2. Zamieszczamy tylko i wyłącznie swoje analizy. Nie kopiujemy z innych serwisów.
3. Komentarz do własnej analizy nie może mieć charakteru rekomendacji. (to nie jest dział z sygnałami)
4. Kłótnie, ataki na innych użytkowników są niedopuszczalne.
5. Nie zaśmiecamy wątku. (wypowiedzi w stylu: "dałem S", "ja kończę na dziś" itp. jak i chwalenie się swoimi statami)

Nagminne łamanie powyższych zasad będzie skutkować nałozeniem zakazu pisania do końca bieżącego tygodnia.
Recydywa będzie karana ostrzeżeniami.
Przypominam że ponadto obowiązuje [url=https://forex-nawigator.biz/forum/regulamin-forum-nawigator-biz-t11778.html]Regulamin Forum[/url]

***************************

Przedstawione poglądy, oceny, opinie i wnioski są wyrazem osobistych poglądów autorów i nie mają charakteru rekomendacji do nabycia lub zbycia albo powstrzymania się od dokonania transakcji w odniesieniu do jakichkolwiek walut. Poglądy te jak i inne treści nie stanowią "rekomendacji" lub "doradztwa" w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 o obrocie instrumentami finansowymi. Wyłączną odpowiedzialność za decyzje inwestycyjne, podjęte lub zaniechane na podstawie poniższych analiz ponosi inwestor.

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7137
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Wtorek 23.04.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

gaz
pisalem luka na otwarcie w gor,,,,,,,,,,e
PZ dzisiaj
https://ibb.co/Y37GgZK
ropa i nygus trzymam pap
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

Awatar użytkownika
Michal_Szczecin
Gaduła
Gaduła
Posty: 119
Rejestracja: 03 maja 2019, 18:19

Re: DayTrading: Wtorek 23.04.2024

Nieprzeczytany post autor: Michal_Szczecin »

Ropa brent dała piękny bardzo czysty sygnał na up z tym że nie wiem jak wysoko chcą iść - wziałem ,,jedynie" swoje co pokazała moja strategia

łacznie zagranie za 6.05 lota

jebli tak że nie zdążyłem drugiego TP ustawić więc zamknąłem z ręki wyżej ( handel z telefonu będąc w drodze )

zamknięte +1364 $
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1. Forex to nie hazard ale Ty możesz być hazardzistą.
2. Ta sama strategia w innych rękach DA inne rezultaty.
3. Jesteś odpowiedzialny za swoje decyzje.
4. Raz? Przypadek. Dwa i więcej - reguła i schemat.

Awatar użytkownika
Michal_Szczecin
Gaduła
Gaduła
Posty: 119
Rejestracja: 03 maja 2019, 18:19

Re: DayTrading: Wtorek 23.04.2024

Nieprzeczytany post autor: Michal_Szczecin »

baxik pisze:
23 kwie 2024, 00:05
gaz
pisalem luka na otwarcie w gor,,,,,,,,,,e
spoko ja Cię podziwiam, że Ty coś widzisz spod tylu kresek lini i jakichś trójkącików i wskaźników. Dla mnie to totalny rozpierdol na wykresie :lol:

ja tylko i wylacznie goły wykres czasem fibo
1. Forex to nie hazard ale Ty możesz być hazardzistą.
2. Ta sama strategia w innych rękach DA inne rezultaty.
3. Jesteś odpowiedzialny za swoje decyzje.
4. Raz? Przypadek. Dwa i więcej - reguła i schemat.

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7137
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Wtorek 23.04.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

spoko ja Cię podziwiam, że Ty coś widzisz spod tylu kresek lini i jakichś trójkącików i wskaźników. Dla mnie to totalny rozpierdol na wykresie :lol:
ja tylko i wylacznie goły wykres czasem fibo
[/quote]
wskaznik jest jeden podstawowy
dobre załozenie głowne a reszta to tylko dpo godziny przy kompie / ostatnie mce były zbyt dobre bym przy kompie długo siedzxiał
bardzo zwracam uwagę na fbo to fakt :arrow: :arrow: :arrow:
nara
ropa
znowu to samo /gram na mocny spadek /
800b zostaje
ropa na Mce
pz dzisiaj
tu to samo /zostały ski gaz drobiazg gram na luke :!: ale sa ciut na esy za nisko dlatego drobno i dt
https://ibb.co/NZm56mH
o edku
jestem za wzrostem edka wyzej 1,07 i dopiero spadkiem ale na razie nie chca wiec tylko drobiazg lka na ske
czyli w sumie z boku /ska 0,5l z 1,0692
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

Awatar użytkownika
Michal_Szczecin
Gaduła
Gaduła
Posty: 119
Rejestracja: 03 maja 2019, 18:19

Re: DayTrading: Wtorek 23.04.2024

Nieprzeczytany post autor: Michal_Szczecin »

no spoko ja po prostu jak widzę więcej niż 1-2 linie na wykresie mam odruch wymiotny :p
idealna sytuacja to czyścioch plus fibo na parenascie sekund by zobaczyc co oni kombinują ale potem usuwam
1. Forex to nie hazard ale Ty możesz być hazardzistą.
2. Ta sama strategia w innych rękach DA inne rezultaty.
3. Jesteś odpowiedzialny za swoje decyzje.
4. Raz? Przypadek. Dwa i więcej - reguła i schemat.

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7137
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Wtorek 23.04.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

mnie kreski rysuje automat /przyzwyczaiłem się :P
gaz /klin popytowy/
sa pozycje ktore za szybko nie gaszę i trzymam nawet dluzej nize miesiac to tzw straz :568:
on lub jego zamiennik bedzie czekał na np 2,20 lub wyzej
to tak samo jak esy na ropie :568: beda czekac na nizej 80 a najlepiej z 75 :arrow: :idea:
ropa /klin podazowy
strazak /w kółku/
wyraznie zbyt nisko ale moze jeszcze go wybije rynek
poprawka
ropa 500k na esach
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2024, 13:25 przez baxik, łącznie zmieniany 1 raz.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7137
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Wtorek 23.04.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

edek / jestem za wzrostem
bp
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7137
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Wtorek 23.04.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

baxik pisze:
23 kwie 2024, 13:13
edek / jestem za wzrostem
bp
dolar 4,02xx juz czyli moje zalozenie bylo lepsze :arrow:
a edek wyzej 1,07 czyli zaczynamy polkę :P
edek lkka bp
nygus
1,5 k
lki dobry temat / w koncy wyzej 400pipow juz w gorę poszli :568: ale mam juz tylko ele na nygusie wiec moga znowu spasc :Pok jeszcze ze 100pipow moja zgoda jest :P
22:40
USA
Zmiana zapasów ropy wg API tydzień 1.7 mln brk 4.09 mln brk
tak przy okazji to poprosze o jakis ruch na gazie tak z 5pkt choc bo nic sie nie dzieje/ani nie rosna ani luki nie kryją qrwa blaććććććććććć
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

byq69
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 417
Rejestracja: 31 sie 2014, 14:19

Re: DayTrading: Wtorek 23.04.2024

Nieprzeczytany post autor: byq69 »

rzeznik w bardzo niebezpiecznym miejscu skonczy dniowke
najprawdopodobniej wykosza shorty i pojda w gore
aczkolwiek jutro jest sroda dzien odwracania weekowek
trend wzrostowy jest mega mocny
w nocy nie ma danych jedynie realizacja longow przez grubasow na kluczowym aktualnie poziomie moglaby cos tu zmienic
technicznie mozna sie spodziewac wybicia gora bo orgr + trend + przebite wszystkie gumy pionowo w gore w jeden dzien laga az ciezko wrozyc eski
do tego odwrocenie na gbpusd plus oslabianie jena w stosunku do kluczowych walut
ja to stoje z boku obecnie nie ma co sie na sile ladowac w te jeny mimo ze juz jest wysoko
przebicie 193 to juz niemal pewne 195
dla ryzykantow mozna probowac kolo 1 w nocy short z poziomow 192,7-193,4 jezeli zaistnieje odpowiednie PA na minimum H1
High Leverage Overtrading 8)

Zablokowany