DayTrading: Czwartek 30.06.2022

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
navik
Maniak
Maniak
Posty: 3723
Rejestracja: 15 sty 2013, 09:46

Re: DayTrading: Czwartek 30.06.2022

Nieprzeczytany post autor: navik »

baxik pisze:
30 cze 2022, 20:30
navik do lipcowego fedu chyba beda tak tanczyc i po 15 zdecyduja kierunek
a te 3500 zawsze moze byc jak i 4k tez do tego czasu ok 3900 na luzie
Jestem przy kompie i pacze ....no i widzę tylko jedno
:569: XAB ....to jebnie. :!:
Ps. Oczywiście nie traktuj tego jak rekomendacji :lol:

A tak poważniej ...to ja nie widzę wejścia w L w ogole .
Wczoraj Tomasz narysował kreskę LT która połamali a dzis ją przetestowali od dołu i siły nie ma żeby pokonać poziom 3800, którego tak dzielnie wczoraj bronili. Dla mnie to jest do spadku i to fest . Z H4 wypadałoby zejść na 3695 a potem to juz 3630 i nowy dołek na 3546 ( H4). Jedyne czego mi brakuje to jeszcze jednego podejścia w okolice 3890 -3895 no moze nawet ciut nizej bo na 3883 . Ale ewidentnie siły brak, wiec pewnie juz nie podejdą. Jeżeli jednak jakimś cudem podeszliby w okolice ~3900 to tam S ładować po same kule ....ihmo
Potrzebna pomoc dla Oliwki. Pomożecie? https://dzieciom.pl/podopieczni/39214
Obym dożył takich czasów, że Goldmany będą w popłoch wpadać jak się dowiedzą, że platformę odpalam ...

baxik
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1141
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Czwartek 30.06.2022

Nieprzeczytany post autor: baxik »

navik
~3900 to tam S ładować po same kule ....ihmo
mysle podobnir mi nawet 3850 wystarczyloby na eski
moze pod piatunio jutro choc tam sie poderwa
na razie to zapakowany jestem w ele a ze jutro nie mam czasu to bede w nocy spuszczal wiekszosc bo ladnie przytulilem na indeksach juz to widze dzis
mam takie ciacha na jutro :P
Kup
USA 500 2022-06-30 16:45
‪1 304,06‬ zł ‎0,78%‎
Ilość: Kontrakty 10,0
Kurs otwarcia 3 755,72 Bieżący kurs 3 785,02
Zys. / str. Netto ‪1 304,06‬ zł
w nocy zbiory ciekawe czy 10k zaczne czy mniej od otwarcia wiele bedzie zalezeć

baxik
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1141
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Czwartek 30.06.2022

Nieprzeczytany post autor: baxik »

patrzec bo jutro bedzie odwrotnie
https://iv.pl/image/dolary.GIz9Cx3

Zablokowany