Witam.
Na początku chciałem się przywitać ze wszystkimi gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.
Przepraszam jeśli jest temat jest banalny, ale chciałbym się podzielić z Forumowiczami moimi obserwacjami i zadać kilka pytań bardziej doświadczonym Kolegom z forum.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć że rynkiem forex interesuję się nie długo i jestem początkującym graczem. Mam rachunek realny w AdmiaralMarkets i gram na platformie mt4 która bardzo mi pasuje.
Szczerze przyznam że do tej pory nie wczytywałem się w to forum. Moje teoretyczne doświadczenie to przeczytana jedna książka „Forex dla bystrzaków” oraz odbyłem „szkolenie” z ramienia TMS. Natomiast praktyczne to przegranie około 60% oszczędności Smile
Teraz część kluczowa !!!
Ostatnio zauważyłem ciekawą zależność. Rozpocząłem grę w oparciu o wskaźnik ADX jego przecięcie wyznacza moment otwarcia pozycji. Czysto teoretycznie patrząc na wykres daje to bardzo dobre rezultaty. Jednak moim problemem jest zbyt wczesne zamykanie pozycji. Mam wrażenie i tak mi wychodzi z obserwacji że przez to tracę mnóstwo pipsów.
Mam w związku z tym pytanie, czy moja strategia jest słuszna? Ktoś z was gra taką metodą? I z jakimi efektami? Zaznaczam że najczęściej gram na M1 i para eur/usd.
Kolejne pytanie to czy da się jakoś zautomatyzować tą strategię? Mam wrażenie że taki zabieg przyniósł by bardzo dobre efekty. Konkretnie chodzi mi o coś takiego:
Automat wchodzi gdy ADX przecina się z rynkiem, i podąża dalej ze stop/lossem kroczącym dajmy na to 5/10 pipsów.
Jeszcze raz przepraszam jeśli taki temat się pojawił lub jest zbyt banalny.
Pozdrawiam Forumowiczów i czekam na odpowiedzi.
Pierwszy post ! Wskaźnik ADX wejście w rynek-automatyzacja ?
Pomijając resztę na którą odpowiedz musisz poszukać sam da się to zrobić co opisujesz. Na pewno już istnieją takie banalne EA, wystarczy poszukać:Matijas pisze:Kolejne pytanie to czy da się jakoś zautomatyzować tą strategię?
http://lmgtfy.com/?q=mql+adx