MovingAverage - czy jest jakas strategia?

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
mate1976
Bywalec
Bywalec
Posty: 12
Rejestracja: 19 maja 2010, 09:50

MovingAverage - czy jest jakas strategia?

Nieprzeczytany post autor: mate1976 »

Witam. Jestem początkującym i dlatego muszę uczyć sie na prostszych przykładach. Bazuję na wskaźniku MovingAverage. Przy przecięcieu wykresu zmieniam pozycję w zależności z ktorej strony przecina wykres. Czy znacie jakis skrypt, który powodowałby to automatycznie ? Ustawienie okresu wskaźnika MovingAverage, a następnie automatyczne zawieranie pozycji na przeciwne przy przecięciu tego wskaźnika przez cenę. Sądzę, że ktos juz na to wpadł, a ja nie mogę znaleźć odpowiedniego skryptu. Z góry dzięki za pomoc. Ewentalnie może ktos takie cos by mi napisał za opłatą :)

Zapomniałem dodać, że zaleźy mi na zaiwraniu pozycji przy określonym okresie czasowym - np M30

pawelklos
Gaduła
Gaduła
Posty: 353
Rejestracja: 21 sie 2009, 19:09

Nieprzeczytany post autor: pawelklos »

Jest trochę strategi manualnych opartych na średnich ale to działa trochę innaczej.

Samo przecinanie się średniej z ceną nic nie daje bo tych reversów będziesz mięć co nie miara i koniec końcem wyzeruje konto. Bardziej chodzi o określenie trendu na wyższym TF i zajmowanie wyłącznie pozycji w zgodzie z tamtym trendem. Popatrz na forexfactory tam jest trochę takich strategi.

mate1976
Bywalec
Bywalec
Posty: 12
Rejestracja: 19 maja 2010, 09:50

Nieprzeczytany post autor: mate1976 »

Ale analizując wykresy i bawiąc sie demo miałem zupełnie niezłe rezultaty stosujac tą metodę, kwestia ustalenia odpowiedniej ilosci okresów wskaźnika i działanie na odpowieniej mapie - ja uzywam M30. Ale to takie początkujące dyrdymały, które chciałem zautomatyzować.