Od dawna planowałem prowadzić jakiś zapis swoich tradów, co niniejszym czynię. Forexowanie opieram na AT na interwałach dziennych, w sposób opisany przez Asmodeus9 na tym forum i James16 na forexfactory - w miarę możliwości. Polega to, w przybliżeniu, na tym że na D1 patrzę jakie są możliwości, gdy coś znajdę, schodzę na H1, i jak mi starczy cierpliwości na M5 i zajmuję pozycję. SL ustawiam poniżej lub powyżej dziennej świecy wg której zaplanowałem wejście, TP na pierwszym oporze, czasami wychodzę wcześniej (zwykle za wcześnie, ale pracuję nad tym). Systemem tym gram od kilku miesięcy na mikrolotach, stopniowo zwiększając wielkość pozycji. Nie stosuję MM.
Korzystając z okazji, chciałbym podziękować forumowiczom Asmodeus9 i Kerimb, których wpisy na tym forum przyczyniły się do ukształtowania mojego stylu gry.
Dzisiejsze wejście: szybki skalp L na gbpusd, powód: para wyprzedana, pin na d1, powód szybkiego wyjścia: jakoś nie mam przekonania do grania przeciw usd ostatnio.
Drugie wejście: S na usdcad 0,9864, powód: formacja objęcia na d1, TP póki co na 40 pips, zamierzam modyfikować w obie strony, SL 0,9926, nie wykluczam zamknięcia pozycji z niewielkim zyskiem z tych samych powodów co powyżej.
majacek journal
majacek journal
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2011, 11:10 przez majacek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kuba Brzeziński
- Gaduła
oooo z tą pozycją to bardzo dobry moment na wejście:)majacek pisze:S na usdcad
tez w tym jestem http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje ... 972#326972
silnie wykupiona para w trendzie spadkowym... ja to na pare tygodni mam chyba , chyba ze Grecja cos odpali
powodzenia majacek
http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje ... 402#327402
CAD coś słaby ostatnio jest, może podejść pod 1,0. Ale wcześniej na 0,9750 można liczyćpolbanda pisze:ja to na pare tygodni mam chyba
Też w tym siędzę od 1.4110 ale TP mam wcześniej na pierwszym problemi z D1, czyli okolice 1.4020