"kampania reklamowa" na facebooku

Forum, na którym można do woli dyskutować nie tylko na tematy związane z Forexem.
Awatar użytkownika
seba
Pasjonat
Pasjonat

"kampania reklamowa" na facebooku

Nieprzeczytany post autor: seba »

w skrocie: zalozmy ze mam jakas tam swoja firme ktora zajmuje sie sprzedaza roznych sprzetow do telefonow na allegro i zastanawiam sie czy nie wejsc z jakas reklama na facebooka. tylko problem jest taki ze jestem kompletnie zielony w temacie 'pejsbuka' bo nie mam tam nawet swojego konta. ale jak widze ze caly swiat sie tam juz zarejestrowal i nawet LIDL sie reklamuje na bilbordach mowiac "zalajkuj nasz profil na FB" to zastanawiam sie czy nie warto by blo tez w to wejsc.

ma ktos jakies doswiadczenia? jak sie do tego zabrac? co powinno tam byc zeby to mialo rece i nogi?
czy szukac swoich 'fanow' czy reklamowac sie na profilach innych uzytkownikow?
robic to samemu czy zlecic to komus za $$?
moze ktos gdzies ma jakies oprocowania, artykuly na ten temat?

tak jak pisalem wczesniej jestem kompletnie zielony w tym temacie wiec bede wdzieczny za wszelkie info
tylko blagam...nie zaspamujcie mi tematu :D
Ruch zwrotny skończy się dokładnie w miejscu ustawienia SL

Awatar użytkownika
jasonbourne
Pasjonat
Pasjonat

Re: "kampania reklamowa" na facebooku

Nieprzeczytany post autor: jasonbourne »

Specjalistą od marketingu internetowego nie jestem, ale nie lepsza byłaby dobrze spozycjonowana strona www?
Zapraszam do czytania moich artykułów "Jak zarabiać co najmniej 100% rocznie na rynku Forex" na portalu Comparic.pl

Awatar użytkownika
Stforex
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Stforex »

Polecam pozycję Barefoot, Szabo "Znajomi na wagę złota". W miarę prosto i przystępnie. Niestety, jak to zwykle w takich przypadkach bywa, trochę zbyt prosto i zbyt przystępnie ;). Ale na początek w sam raz.