Jak to Działa
Jak to Działa
Jestem początkujący na forexie, czytałem wiele opini i tematów na forum, oczywiscie bez trudu można znalezc informacje o tym że to nie dla wszystkich, ze większosc osób traci, dlatego nie powinienem miec pretensji do tego że ja też trace, jednak zanim skoncze u psychiatry chciałbym się w koncu dowiedzieć jak to jest możliwe że trace w taki magiczny sposób. Jak to możliwe ze na przykładowe 10 otwartych pozycji, wszystkie 10 jest na minusie, i kazda pogłębia minusy, nawet gdybym sie nie znal to przypadkowo powinno trafic sie slepej kurze ziarno, bo sposród dwóch kierunków przynajmniej niektóre przypadkowo powinny isc w moją strone. nie uzywalem pprzez pewien czas nawet stop lossów żeby pozwolic transakcjom na przestrzeni czasu w koncu wyjsc na swoje, nic z tego. Kiedy jednak zdaży sie jakis zysk, wychodzi on minimalnie na plus i wraca. wiem ze nie moge wyłączać transakcji przy byle złotówce zysku, ale ten nie chce dac mi wiecej niz kilku zlotych, kiedy zakładam transakcje dosłownie zauważam jakby wykres momentalnie porzucal swój ustalony kurs i zaczynal grac przeciwko mnie. Oczywiscie wiem ze tak nie jest ale jednym zdaniem widze jakby rynek grał przeciwko mnie, jakbym był jedynym inwestorem. I nie chodzi tu o dyscypline i nerwy bo nie wycofuje transakcji przy byle zwrotach, potrafie tracic nawet 100usd na minusie i czekac dalej (wiem że to złe zachowanie), ale mimo wszystko kurs przy kazdej mozliwej taktyce gra na niekorzysc. Dlaczego tak jest, skąd to szalone wrazenie które zaczyna wpedzac mnie w paradoidalne myśli, zresztą jeden typ na osiedlu juz skonczyl w szpitalu przez giełde, nie znam go dobrze nie pytalem go jak to było, ale dzisiaj rozumiem że nie jest to trudne
Re: Jak to Działa