Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie tylko

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

akurat korzystam zarowno z market orderow jak i z pending stad takie podejscie. ale masz racje, ze mozna by dodac opcje wlaczania/wylaczania mozliwosci przesuwania tej linii niebieskiej (entry line) i tylko dzialaly by Buy/Sell.

pomysle o tym.

-- Dodano: pt 22-09-2017, 20:15 --

ogolnie chodzi o to ze jesli linia jest blisko aktualnej ceny to EA wie ze robimy Buy/Sell a jak sie entry line odsunie od ceny to znaczy ze chcemy otworzyc pozycje oczekujace. Po prostu ta delte musimy troche zwiekszyc, i powinno smigac.

drendriu
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 487
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:10

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: drendriu »

kor4x pisze:akurat korzystam zarowno z market orderow jak i z pending stad takie podejscie. ale masz racje, ze mozna by dodac opcje wlaczania/wylaczania mozliwosci przesuwania tej linii niebieskiej (entry line) i tylko dzialaly by Buy/Sell.

pomysle o tym.
OK. Niech pipsy będą z tobą :).

-- Dodano: sob 23-09-2017, 9:21 --

Wkurzające jest jeszcze to okienko potwierdzające transakcję. Przyciskając Buy chce kupować bez jakiegoś okienka bo mi się spieszy, bo każda nanosekunda jest ważna (szczególnie przy danych).

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

drendriu pisze:
Wkurzające jest jeszcze to okienko potwierdzające transakcję. Przyciskając Buy chce kupować bez jakiegoś okienka bo mi się spieszy, bo każda nanosekunda jest ważna (szczególnie przy danych).
zerknij tutaj: http://tools.tradingarsenal.com/product ... firmations
te parametry pozwalaja to wlaczyc/wylaczyc

Dojda jeszcze dwa nowe w kolejnym release, dotyczace modyfikacji otwartych juz pozycji.

drendriu
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 487
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:10

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: drendriu »

kor4x pisze:zerknij tutaj: http://tools.tradingarsenal.com/product ... firmations
te parametry pozwalaja to wlaczyc/wylaczyc

Dojda jeszcze dwa nowe w kolejnym release, dotyczace modyfikacji otwartych juz pozycji.
Ok. Dzięki za info.

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

zmienione podejscie do zarzadzania linia, przeskakiwanie bylo meczace i slabe.

-- Dodano: pn 25-09-2017, 18:40 --

nowa wersja 036 dostepna: http://tools.tradingarsenal.com/product ... demanager/

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

kor trade manager wersja 3.7 dostepna do pobrania: http://tools.tradingarsenal.com/product ... demanager/
poprawione bugi
dodany partial close: 1/2, 1/3, 1/4
poprawione pending ordery w strategy testerze

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

Wersja 0.38 do pobrania.
Glowna zmian procz paru bug fixow jak zwykle to dolozenie logiki zmiany instrumentu i TFu (rys w linku): http://tools.tradingarsenal.com/product ... t-selector

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

Wideo - szybkie przedstawienie funkcjonalnosci wersji 0.38 korTradeManagera: https://youtu.be/6ANDjjdx1mg

drendriu
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 487
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:10

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: drendriu »

Na podobieństwo info o tym ile będzie kosztował SL (np dla eq% wartość const) to można by dodać info ile będzie kosztował spread przy danym wolumenie:
2017-10-11 19-33-39.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

ciekawy pomsyl, mysle ze da sie zrobic. dzieki.
W wersji v 0.41 bedzie kilka fajnych nowych rzeczy.

ODPOWIEDZ