Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie tylko

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Awatar użytkownika
robertw7
Gaduła
Gaduła
Posty: 232
Rejestracja: 08 gru 2008, 08:19
Lokalizacja: Wlkp

Nieprzeczytany post autor: robertw7 »

kor4x pisze:
Ja czekam na potwierdzenia. Silne wybicie-jak piszesz. Tylko, ze znajac poziom mozna by probowac ustawic oczekujace i wyjac wiecej z ruchu (przy wiekszym ryzyku oczywiscie).
Moze w 004 dodam poziomy wejsc wynikajace z fibo ; jeszcze nie zdecydowalem.
No własnie. W ZUPie jest ten czerwony prostokąt. W jaki sposób potwierdzasz sygnał? Ja bawię się wlaśnie we Fibo, ale przydałby sie sygnał potwierdzający to wybicie. Problem w tym, że gdy ruch zaczyna sie w odwrotnym kierunku, to jest problem z szybkim wejściem, a wchodzenie na "czuja" często kończy sie tym, ze otwieram pozycje w połowie formacji :)
Ps. Świetna robota z tym wskaźnikiem. Naprawde jestem pod wrażeniem. Gratuluje wiedzy i umiejętności ;)

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

dzieki :-)
Wczesniej pisalem jak potwierdzam.

Ale i tak mam takie same problemy jak i Ty (jak teraz opisujesz).

Wiec co robie to gram na formacje z wyzszych TFow a wchodze z niskich, wowczas jest jeszcze sporo ruchu jest do wykorzystania.

Awatar użytkownika
robertw7
Gaduła
Gaduła
Posty: 232
Rejestracja: 08 gru 2008, 08:19
Lokalizacja: Wlkp

Nieprzeczytany post autor: robertw7 »

W sumie jest to jakiś sposób ;) Dzięki.
Rozumiem, że wersja 002 działa do 1 maja? Czy 003 równiez udostępnisz?

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

Integruje korHarmonics z SigMonitorem, ktory pozwala monitorowac sygnaly pochodzace z roznych indykatorow na wielu parach i roznych TFach.
Taki pierwszy draft zalaczam. Jak ktos ma fajne pomysly, to slucham.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
robertw7
Gaduła
Gaduła
Posty: 232
Rejestracja: 08 gru 2008, 08:19
Lokalizacja: Wlkp

Nieprzeczytany post autor: robertw7 »

kor4x pisze:Integruje korHarmonics z SigMonitorem, ktory pozwala monitorowac sygnaly pochodzace z roznych indykatorow na wielu parach i roznych TFach.
Taki pierwszy draft zalaczam. Jak ktos ma fajne pomysly, to slucham.
Czy jest możliwość własnego ustawienia monitorowanych par i TF-ów?

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

W planie jest, bo to proste i przydatne, ale w kodzie jeszcze nie ma :-)
Jest to co ja monitoruje.

Awatar użytkownika
Heops
Bywalec
Bywalec
Posty: 14
Rejestracja: 19 sty 2009, 00:08

Nieprzeczytany post autor: Heops »

Podziw i szacunek dla Ciebie.... Kawal dobrej roboty.... super to wyglada....
Kiedy przewidziana wersja nastepna? Za free lub platna.... bez znaczenia.... no chyba ze cena zaporowa... hehe

pozdrawiam i owocnej pracy zycze.....

Awatar użytkownika
robertw7
Gaduła
Gaduła
Posty: 232
Rejestracja: 08 gru 2008, 08:19
Lokalizacja: Wlkp

Nieprzeczytany post autor: robertw7 »

kor4x pisze:W planie jest, bo to proste i przydatne, ale w kodzie jeszcze nie ma :-)
Jest to co ja monitoruje.
Na pewno przydałoby sie AUDUSD, a juz na pewno TF 5 M ;) Dla mnie 5M to podstawa. Nie wiem na jakiej podstawie ZUP rysuje ten prostokąt czerwony, ale moze warto rozważyc taką opcje w oparciu o fibo?
Podbijam pytanie Heopsa. Czy wersja nr 3 będzie za free, czy płatna? Jeśli płatna, to bede zainteresowany. Chyba, że cena będzie zaporowa ;)

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

Czesc.
Dzis nad ranem skonczylem wersje 003T i jest gotowa do testow. Jesli ktos ma ochote, to niech pusci email.

003T upublicznie na poczatku maja. Taki byl i jest plan :-)

Prostokaty moze dorobie jak zrozumiem czas w harmonicznosci. ZUP mysle tez nie uwzglednia czasu. Zapewne uzywa zakresy ceny z roznych Fibo. Jesli ktos zna zaimplementowana tam logike to chetnie uslysze.
Pomysl jak to zrobic mam, ale nie jest to dla mnie teraz priorytetem. Sa fajniesze rzeczy na tapecie.

Dodano po 1 godzinach 47 minutach:

Dzieki za odpowiedzi. Wyslalem do pierwszych 8 osob. Wiecej wolalbym na razie nie wysylac.

Przypominam, ze jest to korHarmonics 003T wersja DO TESTOW, dziala do 26.04.

Niestety dokumentacji (pdf) o zmianach w tej wersji nie mam skonczonej wiec nie moglem wyslac. Jest pare nowych parametrow, ich nazwy raczej mowia do czego sluza.

Uwagi i pomysly poprosze na email.

Awatar użytkownika
robertw7
Gaduła
Gaduła
Posty: 232
Rejestracja: 08 gru 2008, 08:19
Lokalizacja: Wlkp

Nieprzeczytany post autor: robertw7 »

kor4x,
czy ta wersja jest z usawieniami na inne TF? Zauważyłem, że lepiej wychodzi na M5, M15 i ew. 1H.

ODPOWIEDZ