Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie tylko

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

zerknijcie i zostawcie komentarz lub sugestie na poprawy pod tym wideo na YouTube dzieki ->
http://www.youtube.com/watch?v=mPqxPkYLp4A

Awatar użytkownika
jamesfisher
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 516
Rejestracja: 03 wrz 2008, 17:42
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: jamesfisher »

Przeczytałem cały wątek i zerknąłem do stron powiązanych. Gratuluje kor4x osiągnięć :)

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

uzbieralo sie juz pare systemow gridowo harmonicznych -> http://tradingarsenal.com/trading-systems-81/" target="_blank" rel="nofollow

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

... zna sie ktos moze na programowaniu w HTML + PHP? jesli tak i mialby ochote pomoc mi w paru rzeczach to poprosze o kontakt na email kor4x @ yahoo(kropka)com

a przy okazji polecam przejrzec nowe/ulepszone watki o Gartleyu -> http://tradingarsenal.com/gartley-patte ... ntent.html

harmoniczne setupy ktore tradujemy wrzucamy (zazwyczaj z wyprzedzeniem) tutaj: -> http://tradingarsenal.com/live-trades-i ... ssion.html

turnip4
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 30
Rejestracja: 04 sty 2013, 23:34

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: turnip4 »

Witam wszystkich

Mam jedno pytanie, a właściwie prośbę mianowicie czy mógł by mi ktoś powiedzieć czy załączony przeze mnie induktor do Harmonicznych formacji jest dobry ?? i czy można go stosować w obecnych warunkach rynkowych ???

z góry dzięki za odpowiedź i pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

Tysiace ludzi uzywa ZUPa wiec chyba nie jest zly.
Ja nie uzywalem i nie uzywam. Stosuje tylko swoje zabawki.

turnip4
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 30
Rejestracja: 04 sty 2013, 23:34

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: turnip4 »

kor4x pisze:Tysiace ludzi uzywa ZUPa wiec chyba nie jest zly.
Ja nie uzywalem i nie uzywam. Stosuje tylko swoje zabawki.
tak wiem że on jest popularny chodzi mi tylko czy ta wersja jest ok??

A tak w skrócie bez zdradzania tajemnic Twojego systemu (jeżeli to oczywiście tajemnica :)) na czym ogólne się skupiasz ?? średnie, świece czy inne bajery ??? Ja dopiero startuje więc każda uwaga będzie na wagę złota :)

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

wszystko jest wyjasnione na forum, uklady, potwierdzenia, ... jesli tylko sie chce czlowiekowi to przeczytac i pouczyc.
http://tradingarsenal.com/market-geomet ... atterns-8/

...a tutaj real-time dyskusje i zagrania-> http://tradingarsenal.com/live-trades-i ... l#post5360

Awatar użytkownika
kor4x
Gaduła
Gaduła
Posty: 333
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:32

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: kor4x »

Dwie najlepsze lokalizacje dla formacji motyla: http://forexharmonictrading.blogspot.co ... ttern.html

drendriu
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 487
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:10

Re: Indykator do wykrywania formacji harmonicznych...i nie t

Nieprzeczytany post autor: drendriu »

kor4x pisze:Dwie najlepsze lokalizacje dla formacji motyla: http://forexharmonictrading.blogspot.co ... ttern.html
Jeżeli mogę zadać pytanie szanownemu użytkownikowi Kor4x pytanie. Otóż na stronie:

http://tradingarsenal.com/trading-syste ... cator.html

...znalazłem tego typu filmik z strategią/wskaźnikiem "Apami":

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... KD35vFTaxQ

Czy mógłby Pan/mógłbyś jakoś przetłumaczyć na Polski - ewentuanie zrobić jakiś fimik na youtube w języku Polskim co by człowiek polskojęzyczny dowiedział się o co chodzi w tym wskaźniku/staregii ?.

ODPOWIEDZ