Cześć Andrzej,
Ciekawa sprawa, dzięki za info o Visa. Może to przejściowe.
To jeszcze przy okazji dla innych czytających wątek. Widać, że dostałeś maila z "szablonu" ale taką samą wiadomość dostanie każdy, kto np. wyśle e-mail do brokera z "niewłaściwego" adresu. Tzn. broker odpowie na sprawy związane z kontem tylko jeśli napiszesz z maila na który otworzyłeś konto. I tu zastrzeżenie - jeśli ktoś ma np. pocztę na o2.pl, to e-mail wysłany z subadresów jak @tlen.pl czy @go2.pl, będą dla brokera "innym" mailem. Spotkałem się z takim przypadkiem właśnie kilka dni temu.
Odnośnie wypłat w IC Trading.
Zleciłem wypłatę przelewem bankowym w ub. tygodniu. Kwota nieduża, wysłana z konta w USD na konto w Kantorze Alior Banku, także w USD. Dotarła w ok. 3 dni robocze, bez żadnych potrąceń i prowizji. Dodałem jako pośrednika Wells Fargo, co teoretycznie powinno pomóc.
Kusus pisze: ↑27 mar 2024, 13:32
Czy ICM umozliwia otwarcie konta dzwignia 1:500 ?
Sytuacja wygląda następująco:
- IC Markets AU
dźwignia 1:30, przyjmują tylko obywateli Australii
- IC Markets EU
dźwignia 1:30, przyjmują obywateli UE (w sumie innych krajów chyba też
)
- IC Markets Global
nie przyjmuje już nowych klientów; wcześniej założone konta zostają jak były
- IC Trading
zastąpiło markę ICM Global, dźwignia dowolna do wyboru (max. 1:500), przyjmują cały świat* (z jakimiś wyjątkami typu Iran, USA itd.)