mariuha pisze: ↑06 sty 2021, 00:01
Witam
Jestem zielony w temacie forex i ogólnie handlu aktywami itp ale nie ukrywam, że mnie to kręci,,,
Dobry początek. Jeśli zapał pozostanie i chęć do nauki to to jesteś dobrym kandydatem aby w przyszłości zarabiać.
Szukam jakiś kogoś kto faktycznie zechciałby mi poświęcić czas w formie takiego mentoringu, kogoś kto ma realne wyniki itd.
Wiesz jak jest z drogą na skróty? Pytanie czy chcesz się uczyć czy chcesz poznać na szybko czyiś sposób na handel.. Z góry mówię, to nie takie proste.
Niektórzy faktycznie potrzebują kogoś z kogo mogą brać przykład i tylko to ich zmotywuje, dlatego dużo ludzi cały czas płaci za ogólnie dostępną wiedzę bo taka jest mentalność człowieka, taka wiedza za którą się zapłaci jest "więcej warta"
Następnie natrafiłem na EXC i przyglądam się narazie od jakiegoś czasu. Zmartwiły mnie negatywne komentarze... Niby u nich wszystko wygląda przejrzyście, Pablo, wydaje się, gada do rzeczy. są live trading sesje itd. Czy faktycznie to jest kolejna ściema? Wyniki Pawłą i niektórych kursantów są ściemą? sam już nie wiem co o tym myśleć

Czy jest jakiś sprawdzony projekt gdzie faktycznie jestem w stanie czerpać właściwą wiedzę od właściwych ludzi? Czy pozostaje samodzielne przekopywanie internetu i testowanie?
Wyniki można pokazać tylko te które się chce, i tak zazwyczaj robią wielcy traderzy... Live trading? Rozumiem że był prowadzony na Żywo.. A nie nagrane 50 filmów i wrzucone tylko te na których koszą pipsy, a reszta nigdy nie ujawniona..?
Live Trading to taki który odbywa się na żywo, gdzie szersze grono może w czasie rzeczywistym obserwować ruchy inwestora i jeśli sytuacja pozwala zadawać pytania... Nagrane i wrzucone filmiki to (żeby się brzydko nie wyrazić) zwykła ściema...
Po za tym nie widzę nowych filmów, same ponad pół roczne daty chyba.