EA oparte na RSI

O jezykach programowania w platformach i nie tylko.
Awatar użytkownika
Mariusz M.
Gaduła
Gaduła

EA oparte na RSI

Nieprzeczytany post autor: Mariusz M. »

Witam.

Jestem totalnym nowicjuszem w temacie programowania i jest to chyba mój pierwszy post tutaj.
Do automatów podchodzę raczej bezpłciowo, bo jak dla mnie te oparte na MT4 to pięknie działają tylko na danych historycznych z SL ustawionym w kosmos lub w ogóle bez niego.
Te z którymi mam do tego momentu do czynienia to :

- głównie czyszczą systematycznie konto w kilka dni
- po "wycyrklowaniu" ustawień zarabiają nawet 10lat wstecz, ale kasują konto w dwa tygodnie potem
- w ogóle nie dają się ustawić

Ostatni mocno testuję The chanel scalper 1.1 oraz RSI_scalper - jednak jest z nimi coś czego nie potrafię zrozumieć i nie wiem jak to zmienić, chodzi mianowicie o to, że otwierają pozycje w takich miejscach, że przeczy to wszelakiej logice i chyba głównie zarabiają dla tego, że wykres to jakaś amplituda, która jest raz na górze a raz na dole i prędzej czy póżniej coś się zamknie a coś otworzy.

Zakupiłem jakiś czas temu system na allegro i w sumie działa on bo koleś nawet na moją prośbe ( podobno nie tylko moją) założył demo konto i przez prawie dwa miechy on się tam buja podwajając je, ze 100$ zrobiło 200(prawie).

Wynik fajny nie powiem, ale czy satysfakcjonujący ? 100$ w miesiąc ?
Był taki moment że w wyniku wysokiego SL- a może nawet jego braku, ponad 60% depo było na minusie, za jakiś czas wyszło na plus ale jak bym miał tam 10 000$ i pewnego dnia patrzę a tam -6000 ... - to bym się chyba sam oscalpował, jak dla mnie za duże ryzyko.

Dlatego mam pytanie do was jako fachowców w temacie :

Czy można zbudować EA oparte na wskaźniku RSI który po przekroczeniu wartości 70 a następnie dopiero w momencie gdy zawróci czyli przetnie linie od góry otworzy pozycję short i odwrotnie gdy przetnie i zawróci na lini 20 otworzy pozycję długa ??