Może i nie dają wyraźniejszego zysku ale i nie dają wyraźniejszej straty. Zamiast 400zł straciłbyś 40.mmmmmm pisze:właśnie tylko po 0,1 lota otwierałem bo wydawało mi się że mikroloty są trochę bez sensu bo nie dają wyraźniejszego zysku...
DayTrading: Środa 1.05.2013
-
- Pasjonat
Re: DayTrading: Środa 1.05.2013
Troche nie masz racji ja też jestem początkującym tutaj i tez jest mi ciężko rozpracować na szybko wykres .... ale jestem już 2 miesiące na demo obserwuje , próbuje i czytam kolegów ..... i przenoszę na swoje podwórko , chyba ATLANTIKOS powiedział ,ze najważniejsza jest tu cierpliwość , i i najważniejsze dopasowanie wielkości zlecenia do depo , tez siedze cały dzień i czekam na dane , patrze jak wpływają na cene , przyjemność sprawia mi swiadomosc ,ze się ucze, i ,że dzięki temu nie strace swojego depo na dzień dobry , trzymam kciuki za początkujących i życze CIERPLIWOSCImmmmmm pisze:rozumiem, jak nie ma się odpowiedniego depozytu do zabezpieczenia to jest ciężko i pewnie w tym różnica w demo i realu
nie znam zupełnie analizy technicznej więc nie mam pojęcia o znaczeniu interwału, używam 30m
demo poza tym nie podnieca aż tak jak real siedzienie cały dzień, czekanie na dane i inne takie rzecze nie smakują przyjemnie gdy nie ma się z tego kasy
-
- Gaduła
być możeatlanticos pisze:
idiotą?
ale ludzie są różni
jedni to hardkorowcy którzy potrafią to robić
drudzy to ostrożni ciułacze
dla ciułacza hardkorowiec spekulant będzie idiotą
ale skalper skalpując bądż ucząc się tej metody
wykształci z czasem instynkt ostrego gracza krótkoterminowego
i bardzo mu się to zwróci - ciułacz nadal będzie ciułał
a nazwanie skalpera idiotą sprawi tylko że ciułacz się lepiej
poczuje ale i tak nie będzie w stanie sie nauczyć takiej gry
jaką wykształcił w sobie skalper.
te książkowe "ryzykuj 1% kapitału", "miej rr przynajmniej 1:3" itd
to są już tak wyświechtane frazy że głowa boli, nie każdy biegnie tym samym
torem.
ale tak jak mowie kazdy jest inny i kazdy widzi swoje metody inaczej