DayTrading: Piątek 28.06.2019

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
Awatar użytkownika
PipsKong
Maniak
Maniak
Posty: 6223
Rejestracja: 23 gru 2011, 09:49

Re: DayTrading: Piątek 28.06.2019

Nieprzeczytany post autor: PipsKong » 28 cze 2019, 10:37

Kermit pisze:
28 cze 2019, 10:36
edek dzienny - bez zmian
https://www.tradingview.com/x/fU3GCWOe/
Zapiszę sobie tego Picassermita ;]
Gdyby jakiś Broker zaproponowałby mi swapy na L i S o podobnej wartości ... Zarobiłbym miliony...
..." Tylko zdechłe ryby płyną z prądem "...
Forex Ty stara ..... !!!!

Awatar użytkownika
Anomalia
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 411
Rejestracja: 17 paź 2016, 20:15

Re: DayTrading: Piątek 28.06.2019

Nieprzeczytany post autor: Anomalia » 28 cze 2019, 10:39

Mogę potrolować w Waszym Bardzo Poważnym Dziale DejTrejdingu? Takie tam, przemyślenia znad mopa mam :idea:

yeahman, kilka dni temu napisałeś post, na który odpowiedziałam od ręki ale w swym roztrzepaniu zapomniałam wysłać :oops: :lol:
yeahman pisze:
25 cze 2019, 11:34
To i ja dodam 3 grosze o edku:
1. europa - recesja az piszczy euro fundamentalnie słabe, pmi niemieckie i inne wskaźniki, do tego nie ma już sto procentowych żeby schodzić a minusy jeszcze mocniej rozkręca recesję (imo)
2. stany - wskaźniki bardzo dobre, dolar fundamentalnie mocny, inflacja 1.9% a cel 2%, pkb 3,2% bezroocie 3,8% najniższe od 50 lat, stopy moga być i na 3,5% i gospodarka by się miała świetnie.
3. iran - będzie zaniżał indexy jankesa i szwaba - i dlatego beda krzyczeć o druku by podnosic indexy
4. usa - chiny - beda paradoksalnie podnosic wartosc dolara
5. powell - on nie cche obnizac stop tylko trampek go zmusza, tu nie wiadomo jak sie zachowa, trampek zlecal szukanie haków na powella ale jego prawnicy nic nie znaleźli to dziś ogłosił że jest jego wielkim kumplem (korekta na edku)
6. trumpek - dąży do słabego dolca by konkurowac z europa - odpusci obnizanie stop wtedy gdy europie dobierze sie do dupy - a dobierze sie jak skonczy z chinami
7. na wykresie edka duza kumulacja buy w maju 1.1110 - 1-1230 tam grubasy sie obkupily i musza wziasc zyski zanim zejdziemy nzej niz 1,1110 - strefa na ten moment nie do ruszenia. sufit 1,1550 ale tam moze dojsc tylko pikami bo juz 4 obnizki stop procentowych fed sa w cenie do tego opcja zroznicowania stop procentowych w europie w zaleznosci od instytucji ten nowatorski pomysl przechodzi i niweluje zly wplyw obnizania stopy w europie na ebc wiec realnym maxem na wykresie pozostaje 1,1445-60. Bedziemy w konsoli 1,1260 - 1,1410 az wyklaruje sie co z trumpem i fed oraz nastepca dragiego i jak rozwienie sie sytuacjia w zatoce perskiej oraz tradewar z chinami i na jaka skale rozpocznie sie tradewar z europą (wiosna 2020)

pozdro.
Dorzucam:
1. Największy wierzyciel USA, Chiny, grożą upłynnieniem obligacji skarbowych USA na kwotę grubo powyżej bilion USD. To się nie stanie, ale straszak jest mega. Zwłaszcza w rękach Chin. Słaby dolar jest miłym pokazaniem palca fakju w tej sprawie, i tak, wiem, że każdy kij ma dwa końce, ale na miejscu USA nie oparłabym się pokusie by popsuć im nieco ten ważny argument przed negocjacjami.
2. USA szykują się do kolejnych wojen handlowych. Obecnie na liście wrogów USA jest tylko 12 państw (w tym Niemcy i Szwajcaria, Korea Poł., Japonia i Chiny) które są podejrzane o manipulację kursami walutowymi. Opracowywane właśnie rozwiązania w USA (lub modyfikowane - to się okaże) zostaną prawdopodobnie zaprezentowane za kilka dni w Osace. Czy tylko jako straszak wymierzony w Chiny? Trudno powiedzieć, fakty pokażą za parę dni. Wizja ingerencji w działania obcych rządów jest dość przerażająca. Napisana otwartym tekstem a nie jako działanie zakulisowe, ze znacząco obniżonymi kryteriami pozwalającymi obce państwo zaliczyć do wrogów i ułatwiające rozpoczęcie wojny.
Koniec Twojego punktu 7 wydaje mi się realny. Jak to zamiata walutę, można spojrzeć na peso, zarówno na strzał sprzed kilku dni jak i zachowanie względem dolara obecnie.
Natomiast nie zgadzam się z punktem 2: IMHO Fed zareagował zarówno na sytuację polityczną ale i gospodarczą. Ameryka spowalnia, spójrz na PMI (przem): to ostatnie piątkowe jest najniższe od kilku lat. Oczywiście to efekt wielu czynników a nie kwestia samej gospodarki USA (bo żadna nie jest układem odosobnionym w tym naszym świecie naczyń połączonych). W czwartek dane o inflacji, też nie będzie szału imho.
3. Oczywiście - G20, i tu nie trzeba wielu słów. Sobotnie spotkanie Trumpa i Xi Jinpingiem ustawia rynki od wielu dni. Duża szansa, że eskalacji nie będzie i że już wszystko dogadane, takich rzeczy nie puszcza sie na żywioł, ale Trump to Trump, zaskoczenia będą.
Wciąż, gdybym była USA - nie pozwoliłbym do jakiegokolwiek znaczącego umocnienia dolara (uproszczenie oczywiście) przed weekendem.
Po weekendzie i po reakcjach na postanowienia G20 - będą zaskoczenia.

Oczywista oczywistość, G20 OBLIGATORYJNIE trzeba wziąć pod uwagę w tych dniach podczas gry na fx.
Sophia: "Where do we draw the line?" ('18)
"życie nie jest aż tak poważne jak ludzie myślą
czy jak chcieli by żeby było?"
pd.

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7614
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Piątek 28.06.2019

Nieprzeczytany post autor: XAB » 28 cze 2019, 10:45

pepsiak jak bedziesz sie nudzil to zobacz to o czym rano pisalem skrzynka ?
DAX FUT
GERMANY 30
wykres 1h i pykanko na dt dzis jest :!: bo g20
a wykres widac wsio bo rosnie
https://iv.pl/images/78336384188408506682.png
Ostatnio zmieniony 28 cze 2019, 10:57 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Awatar użytkownika
yeahman
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1580
Rejestracja: 26 paź 2013, 22:05

Re: DayTrading: Piątek 28.06.2019

Nieprzeczytany post autor: yeahman » 28 cze 2019, 10:56

Anomalia pisze:
28 cze 2019, 10:39
Mogę potrolować w Waszym Bardzo Poważnym Dziale DejTrejdingu? Takie tam, przemyślenia znad mopa mam :idea:

yeahman, kilka dni temu napisałeś post, na który odpowiedziałam od ręki ale w swym roztrzepaniu zapomniałam wysłać :oops: :lol:
yeahman pisze:
25 cze 2019, 11:34
To i ja dodam 3 grosze o edku:
1. europa - recesja az piszczy euro fundamentalnie słabe, pmi niemieckie i inne wskaźniki, do tego nie ma już sto procentowych żeby schodzić a minusy jeszcze mocniej rozkręca recesję (imo)
2. stany - wskaźniki bardzo dobre, dolar fundamentalnie mocny, inflacja 1.9% a cel 2%, pkb 3,2% bezroocie 3,8% najniższe od 50 lat, stopy moga być i na 3,5% i gospodarka by się miała świetnie.
3. iran - będzie zaniżał indexy jankesa i szwaba - i dlatego beda krzyczeć o druku by podnosic indexy
4. usa - chiny - beda paradoksalnie podnosic wartosc dolara
5. powell - on nie cche obnizac stop tylko trampek go zmusza, tu nie wiadomo jak sie zachowa, trampek zlecal szukanie haków na powella ale jego prawnicy nic nie znaleźli to dziś ogłosił że jest jego wielkim kumplem (korekta na edku)
6. trumpek - dąży do słabego dolca by konkurowac z europa - odpusci obnizanie stop wtedy gdy europie dobierze sie do dupy - a dobierze sie jak skonczy z chinami
7. na wykresie edka duza kumulacja buy w maju 1.1110 - 1-1230 tam grubasy sie obkupily i musza wziasc zyski zanim zejdziemy nzej niz 1,1110 - strefa na ten moment nie do ruszenia. sufit 1,1550 ale tam moze dojsc tylko pikami bo juz 4 obnizki stop procentowych fed sa w cenie do tego opcja zroznicowania stop procentowych w europie w zaleznosci od instytucji ten nowatorski pomysl przechodzi i niweluje zly wplyw obnizania stopy w europie na ebc wiec realnym maxem na wykresie pozostaje 1,1445-60. Bedziemy w konsoli 1,1260 - 1,1410 az wyklaruje sie co z trumpem i fed oraz nastepca dragiego i jak rozwienie sie sytuacjia w zatoce perskiej oraz tradewar z chinami i na jaka skale rozpocznie sie tradewar z europą (wiosna 2020)

pozdro.
Dorzucam:
1. Największy wierzyciel USA, Chiny, grożą upłynnieniem obligacji skarbowych USA na kwotę grubo powyżej bilion USD. To się nie stanie, ale straszak jest mega. Zwłaszcza w rękach Chin. Słaby dolar jest miłym pokazaniem palca fakju w tej sprawie, i tak, wiem, że każdy kij ma dwa końce, ale na miejscu USA nie oparłabym się pokusie by popsuć im nieco ten ważny argument przed negocjacjami.
2. USA szykują się do kolejnych wojen handlowych. Obecnie na liście wrogów USA jest tylko 12 państw (w tym Niemcy i Szwajcaria, Korea Poł., Japonia i Chiny) które są podejrzane o manipulację kursami walutowymi. Opracowywane właśnie rozwiązania w USA (lub modyfikowane - to się okaże) zostaną prawdopodobnie zaprezentowane za kilka dni w Osace. Czy tylko jako straszak wymierzony w Chiny? Trudno powiedzieć, fakty pokażą za parę dni. Wizja ingerencji w działania obcych rządów jest dość przerażająca. Napisana otwartym tekstem a nie jako działanie zakulisowe, ze znacząco obniżonymi kryteriami pozwalającymi obce państwo zaliczyć do wrogów i ułatwiające rozpoczęcie wojny.
Koniec Twojego punktu 7 wydaje mi się realny. Jak to zamiata walutę, można spojrzeć na peso, zarówno na strzał sprzed kilku dni jak i zachowanie względem dolara obecnie.
Natomiast nie zgadzam się z punktem 2: IMHO Fed zareagował zarówno na sytuację polityczną ale i gospodarczą. Ameryka spowalnia, spójrz na PMI (przem): to ostatnie piątkowe jest najniższe od kilku lat. Oczywiście to efekt wielu czynników a nie kwestia samej gospodarki USA (bo żadna nie jest układem odosobnionym w tym naszym świecie naczyń połączonych). W czwartek dane o inflacji, też nie będzie szału imho.
3. Oczywiście - G20, i tu nie trzeba wielu słów. Sobotnie spotkanie Trumpa i Xi Jinpingiem ustawia rynki od wielu dni. Duża szansa, że eskalacji nie będzie i że już wszystko dogadane, takich rzeczy nie puszcza sie na żywioł, ale Trump to Trump, zaskoczenia będą.
Wciąż, gdybym była USA - nie pozwoliłbym do jakiegokolwiek znaczącego umocnienia dolara (uproszczenie oczywiście) przed weekendem.
Po weekendzie i po reakcjach na postanowienia G20 - będą zaskoczenia.

Oczywista oczywistość, G20 OBLIGATORYJNIE trzeba wziąć pod uwagę w tych dniach podczas gry na fx.
1. chiny nie maja możiwości sprzedaży papierów usa bo zabezpieczenie rezerw (dolce 3bln - złoto 1800t) więc złota maja na tyle mało że obiżając wartość dolara ich obligacjie wzrosną 3x (z powodu oddania zabezpieczenia obligacjiami oraz obnieniem kursu dolara efekt synergii) - usa zlota ma 8200t wiec ich dlug nie wzrosłby relatywnie tak wysoko jak wzrośnie cena długu chin. zwykły strzał w kolano
Zamieszczane przeze mnie wykresy pokazują jedyne słuszne spojrzenie na rynek i stanowią jednoznaczną rekomendacje. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych jest świetnym pomysłem.

Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 11207
Rejestracja: 29 paź 2012, 09:52

Re: DayTrading: Piątek 28.06.2019

Nieprzeczytany post autor: Tomasz196407 » 28 cze 2019, 10:57

12343 dobre 2%
12370
bedzie lepsze :D

Awatar użytkownika
Kermit
Maniak
Maniak
Posty: 3049
Rejestracja: 11 cze 2017, 14:48

Re: DayTrading: Piątek 28.06.2019

Nieprzeczytany post autor: Kermit » 28 cze 2019, 11:02

Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7614
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Piątek 28.06.2019

Nieprzeczytany post autor: XAB » 28 cze 2019, 11:03

tomasz plan z rana na dax byl idealny ja na 2gim mam jeszcze 2lki a 2 zgasilem bingo na wakacje zysk
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Awatar użytkownika
pr7emo
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7408
Rejestracja: 24 lis 2010, 22:32

Re: DayTrading: Piątek 28.06.2019

Nieprzeczytany post autor: pr7emo » 28 cze 2019, 11:06

może ten ruch intra up na eurusd to była zmyłka i wyjdzie dziś dołem z tego szerokiego poziomego kanału :think:
https://www.forexfactory.com/pr7emo#acct.77
Zamieszczane przeze mnie wykresy i analizy pokazują moje subiektywne spojrzenie na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność

Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 11207
Rejestracja: 29 paź 2012, 09:52

Re: DayTrading: Piątek 28.06.2019

Nieprzeczytany post autor: Tomasz196407 » 28 cze 2019, 11:09

XAB pisze:
28 cze 2019, 11:03
tomasz plan z rana na dax byl idealny ja na 2gim mam jeszcze 2lki a 2 zgasilem bingo na wakacje zysk
ja patrze tylko zrobili z rana z 9
1d2
myśle że zrobią 3
a wtedy pod mn swiece na ameryce
i trynkuje
nie ma z kim to sam :D

doktorek
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1048
Rejestracja: 25 lut 2014, 19:13

Re: DayTrading: Piątek 28.06.2019

Nieprzeczytany post autor: doktorek » 28 cze 2019, 11:16

yeahman pisze:
28 cze 2019, 09:46
czesc,jestem tu nowy mam pytanie, mam eski na eurodolarze kupile je za cale pieniadze co mialem na koncie u brokera a to tez cale pieniadze co mialem w zyciu i przeczytalem artykol ze eurodolar ma spadac w dol a on teraz rosnie i juz mam duza strate, co robic, krtos pomoze?
Proponuje udac sie do Doktorka napewno pomoze ha,ha,ha, :564:

Zablokowany