DayTrading: Piątek 24.05.2024

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
Zakarkili
Gaduła
Gaduła
Posty: 320
Rejestracja: 14 sie 2021, 12:50

Re: DayTrading: Piątek 24.05.2024

Nieprzeczytany post autor: Zakarkili »

SEROL666 pisze:
24 maja 2024, 13:40
Zakarkili pisze:
24 maja 2024, 12:43
Zakarkili pisze:
24 maja 2024, 11:04
Pójdzie w końcu na moje 3,97xx na usd/pln, czy jeszcze nie teraz, docelowo mam eLki do 4,00xx
Dlaczego ja zawsze taki wpierool muszę dostawać ? To, co ? Może teraz kuwa na 3,89xxx???? :563:
Hej jaki rząd wielkości ustawia się SL na USD/PLN ?
Ja mam na 3,88, ale do tego czau i tak bym pewnie nie trzymał

Awatar użytkownika
setka
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1029
Rejestracja: 17 paź 2022, 21:51

Re: DayTrading: Piątek 24.05.2024

Nieprzeczytany post autor: setka »

Helo BAX,
dzieki że pytasz i odpowiadam...

gaz przetrwałem, mam duże depo takie na 5 duzych punktów, trzymam dalej stratne Ski, 0.22 lota, jak wyjda wyzej 3 dołożę.
na rolce wpadło 8k pln. wiem ze jest teraz nagonka na L, uwazam ze Ski jeszcze dadza zarobic i trzymam to dalej z reszta nie ma wyjscia w tej sytuacji. Cholernie trudne to dziadostwo do gry jak dla mnie, dt moze tak ale dlugi termin nie ma tu sensu. A i siedzisz jak na minie, wydarzy sie cos poleca 3 pkty w dzien i po depozycie a to jak dla mnie spora kwota.

dolar, tak jak pisałem wcdzesniej, raczej trzymam się juz z dala od tej waluty,
wymieniłem na CHF, troche za wczesnie bo przy 0,91 ale tez uwazam ze to juz pojdzie na korekte w dół (SEROL rysował wyjscie z klina góra i w zasadzie jest wiec :?: )

z gazu jak wyjde odpuszczam FX raczej i tylko real.
jedyne co wyszło dobrze to GOLD fizyk, mozna bylo wziac wiecej choc uwazam, ze teraz moze pojsc korekta, w ogole ten rajd na surowcach w dobie hamowania gospodarek uwazam ze to łapanie frajerow, polecimy w dół jeszcze... no chyba ze to juz czuja blues z padajacymi walutami krajow zachodznich to nic dziwnego ze pakuja we wszystko tylko nie $ euro czy inne smiecie. Chinczyk tez robi swoje wywalaja amerykanski papier toaletowy na potege i kupuja złoto.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2024, 14:26 przez setka, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
SEROL666
Maniak
Maniak
Posty: 2482
Rejestracja: 13 sty 2009, 00:04

Re: DayTrading: Piątek 24.05.2024

Nieprzeczytany post autor: SEROL666 »

Zakarkili pisze:
24 maja 2024, 13:47

Hej jaki rząd wielkości ustawia się SL na USD/PLN ?
Ja mam na 3,88, ale do tego czau i tak bym pewnie nie trzymał
[/quote]
Duży ten SL. NA 3.90 jest wsparcie ciekawe czy przypadkiem NBP tego nie broni coś długoooo się trzyma. To jest właśnie problem takich małych krajów czy też egzotycznych par walutowych.
DXY trzyma się jeszcze w kanale wzrostowym i pytanie czy nie wyjdzie dołem. Dzisiaj chyba się nie rozstrzygnie ta sprawa
"If music is dying musicians are killing it" - MP

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7289
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Piątek 24.05.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

setka pisze:
24 maja 2024, 14:16
Helo BAX,
dzieki że pytasz i odpowiadam...
gaz przetrwałem,
zzzzzzzzzzzzzzzzzz
dla mnie istotne jest to ze nie wtopiłes
nie lubie jak ktos traci na fx procz strat ktore sa zawsze przy dt /ale to musi byc nizej 30procent zysku
ja na fx nie tracę od połowy pandemii procz strat jakie sa prawie zawsze przy wejsciu w pozycje na dluzej :idea: :idea: :idea:
mam wieksze pewnie depo a tez czasem mam z gazem problem jak rynek szaleje zwłaszcza tylko w jedna stronę :!:
zas realnie dolce chf czy złotowka to dla mnie ta sama robota w sumie
ja trzymam dolce /obrot jak przy dt
ale i złotowki /sprzedany dolec wyzej 4,85 rusze je :arrow: jak by kurs był 3,85 inna cena mnie nie interesuje
zas co do slek to na dolcach powinno sie ustawiac na dluzej na 5duzych pkt tak uwazam
wyzej 5pkt to wyraznie znak ze zalozenie bylo do dpy :!: :!:
10pkt zysk to juz dobry zysk i tyle
gaz powinni pojechac w ciagu tygodnia w dół /bo nie mam elek a lki lubię :568:
GAZ
do zielonego kłka i potem moga sobie isc w goręęęęe
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2024, 14:53 przez baxik, łącznie zmieniany 1 raz.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

Awatar użytkownika
spiter
Gaduła
Gaduła
Posty: 191
Rejestracja: 29 paź 2015, 20:39

Re: DayTrading: Piątek 24.05.2024

Nieprzeczytany post autor: spiter »

Co się tam na Ropie zadziało? Cytując klasyka "A już było dobrze" Edek też się ucieszył, ale to pewnie radość połączona z optymizmem amerykańskim

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7289
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Piątek 24.05.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

spiter pisze:
24 maja 2024, 14:53
Co się tam na Ropie zadziało? Cytując klasyka "A już było dobrze" Edek też się ucieszył, ale to pewnie radość połączona z optymizmem amerykańskim
ropa poki nie wyjda z ramki bialej to kanał i downnn
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

Zakarkili
Gaduła
Gaduła
Posty: 320
Rejestracja: 14 sie 2021, 12:50

Re: DayTrading: Piątek 24.05.2024

Nieprzeczytany post autor: Zakarkili »

SEROL666 pisze:
24 maja 2024, 14:25
Zakarkili pisze:
24 maja 2024, 13:47

Hej jaki rząd wielkości ustawia się SL na USD/PLN ?
Ja mam na 3,88, ale do tego czau i tak bym pewnie nie trzymał
Duży ten SL. NA 3.90 jest wsparcie ciekawe czy przypadkiem NBP tego nie broni coś długoooo się trzyma. To jest właśnie problem takich małych krajów czy też egzotycznych par walutowych.
DXY trzyma się jeszcze w kanale wzrostowym i pytanie czy nie wyjdzie dołem. Dzisiaj chyba się nie rozstrzygnie ta sprawa
[/quote]

Spory, spory ale tak jak mówię to tylko tak jakby bomba spadła na Warszawę, tak to będę wcześniej działał, teraz dołożyłem L, bo wydaje mi się że już dość tego spadania

baxik
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7289
Rejestracja: 25 kwie 2022, 00:37

Re: DayTrading: Piątek 24.05.2024

Nieprzeczytany post autor: baxik »

Spory, spory ale tak jak mówię to tylko tak jakby bomba spadła na Warszawę, tak to będę wcześniej działał, teraz dołożyłem L, bo wydaje mi się że już dość tego spadania
[/quote]
zakarrr
spadnie jeszcze na wakacje czyli moze koniec czerwca :!: ale do tego czasu powinni wyjsc nad czworke :!:
z fbo to 4,02-4,05 /ale wyjsc szybko musza nad 3,95 bo teraz wyrazna konsolka 3,9-3,95 :568: :568: :568:
bo mam realnie dolce :P
ropka
200 na 200 i teraz to mi mogąąąąąąąąąąa :evil:
poz zamkniete dzisiaj
https://ibb.co/ZWR04HD
gaz wysadzony w pzdu :P /2k z korekty na przełozeniu na plus/
juz mnie forex dzisiaj nie interesuje a tylko oczekujace graja
spok w weekend i słonca pap
a edek tu bp
lki na dolcu mam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
co złego to nie ja to wina Baxa - by nie było zbędnych gadek pozycjonuję na demo i realnie
i nie mam zamiaru podawać który jest realny ani o tym pisać
- to tylko projekcje i moje widzi mi się

Awatar użytkownika
wodzu
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 46
Rejestracja: 19 maja 2019, 17:05

Re: DayTrading: Piątek 24.05.2024

Nieprzeczytany post autor: wodzu »

Co zrobi Mario? Stawiam 25 koła, że pójdzie górą
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Forex, FX G10, ramy czasowe: 1H, 1D

Awatar użytkownika
setka
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1029
Rejestracja: 17 paź 2022, 21:51

Re: DayTrading: Piątek 24.05.2024

Nieprzeczytany post autor: setka »

dobre.

Zablokowany